2013年12月8日 星期日

好開始!

尋日真係忙到抽筋, 成DAY都有節目, 上完英文班就約左滕滕同學個媽咪去食tea, 因為人地媽咪想比佢個女練大膽d, 係食tea 時講故事書, 等過多一兩次之後就要佢地小朋友講, train下佢地個膽!

其實都好架, 我都想train下滕滕, 我想佢係陌生人面前表現有信心d, 咁第時有需要去學校叩門, 就算冇料到都比人睇到佢有自信心吖!

兩條友仔都幾老友, K1就坐隔離, 而家縱使唔係同一班, 但係個個星期六都一齊上英文班, 所以都好FRD! 有次我仲回想番, K1嗰時滕滕老師打電話嚟, 話佢用手甲去篤坐隔離女同學塊面嗰個, 唔知係唔係就係呢個呢?! wahahahaaaaaa........我有問過滕滕架, 佢答我好似係呀! wahahahaaaa........ 不過, 好彩佢呢個女同學個媽咪係正常, 同我可以溝通得到架啫!


今次係第一次出嚟tea講故事, 比我預期中好, 因為第一次, 佢地兩個就已經爭住嚟講, 雖然爭住嚟講, 但係就講到好hea好求其!

人, 一定要係有競爭先有進步, 小朋友就更現實! 所以我已經同同學個媽媽商量好左, 下次邊個講得好d, 就會有小禮物一份, 而另外嗰個呢, 冇禮物, 但係都有糖一粒!

其實上次觀課日我都同校長反應過, 想佢地看圖書作故事, 因為圖書可以刺激思維之餘, 仲可以比佢地用腦去想像更多嘅空間, 因為講故事係表達, 同時間仲可以訓練佢地組織能力表達能力, 再者, 因為要係我地大人面前講故事, 所以亦都可以同時間去練大膽量! 意見我就表達左比學校知, 但係安唔安排就係另一回事囉, 因為學校有佢地自己嘅既定程序, 所以我唔太期待喇, 而我, 自己就嚟料先囉~


3 則留言:

  1. 講故事好呀。第時如果要叩門, 教睇圖講故事 ga!

    回覆刪除
  2. 大家咁話!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除