2013年12月10日 星期二

兄弟姐妹情~


呢個post 好好笑, 因為佢令我諗起我同兩個細佬細時, 成日都打交, 激到亞婆哮喘發作走落街冇眼睇我地~

我每朝早落樓, 都會同一對兄弟同lift, 我估年齡大約7-9 歲左右, 佢地朝朝入左lift 都比亞媽話, 叫佢好唔好再攪嚟攪去, 唔好再你整我我整你, 唔好再你話我我話你, 日日如事, 朝朝如事! 睇見佢地, 我又情不自禁咁諗起我同兩個細佬細時成日打交, 你推我一下我又推番你一下, 你打我一下我又打番你一下, 沒完沒了, 只係同呢兩兄弟好似!

今朝又見到呢兩兄弟, 而其中一個就差d撞到我, 當其時亞媽就開口唔好整到姐姐! (wahahaaaa! 仲咩我姐姐!) 我忍唔住開口, 問係唔係孖仔(因為高度差唔多), 其中一個仔就答我: 唔係~ 我單身架! 真係比佢笑死! 亞媽再補多句, 成日都係咁攪嚟攪去, 真係激死!

兩兄弟有計傾可以玩, 先會你攪我我攪你, 如果感情唔好又點會咁呢! 所以我第一時間就安慰個媽媽: 你唔洗擔心, 佢地感情好先咁樣咋, 我以前同我d細佬都係咁(曵)!

4 則留言:

  1. 有得打好過無得打。滔滔就無得打啦 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 更係啦, 有人打下交, 日子都快過D, 你打下我我又再打番你, 呢D就係回憶嚟~

      刪除
  2. 無錯! 依家姐姐都滔滔都有D 咁既關係。滔滔視姐姐係平輩, 自己叻過姐姐的。哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係工人始終都係工人, 遲早一日都會走囉~

      刪除