回顧番早一兩年嘅生日, 真係唔太開心, 唔知係唔係早輪嬲左老公成個幾月, 所以而家稍為轉左小小性, 佢居然問我想唔想同同事調更, 係我生日嗰日放假陪我喎! 咁當然可以的話就更係好啦!
因為我生日去海洋公園唔洗入場費, 而呢個moment學生又半價, 所以一家三口入去都只係400蚊啫~
其實係唔係我要求太高呢??? 我搵左一個人, 佢係揸住部單鏡機我先叫佢幫我影呢張全家幅架, 但係我諗都冇諗過佢會影到咁樣囉, "ocean park" 個名, 點解可以唔影晒架??? 我見你係揸住部單鏡機就以為覺得你得, 咁既然原來你係唔得, 就唔好學人揸住部單鏡機架, 咁流!!!! 真係睇見張相就把幾火~~~
入海洋公園, 我最想最想就同個仔去睇劇場, 我已經一早話買嘢邊食邊得開場, 唔好食完先入場, 點不知老公三番四次話要食好d! 我明示暗示已經講左話今晚約左好朋友一齊食生日飯嗰餐係好好, 點不知佢都仲係要話食得好d喎! 好啦, 結果! 真係冇位冇得入!!!
滕滕第一次坐吊車, 我驚嘅心情原來已經影響到佢, 因為架吊車無啦啦停左係到唔郁兩秒, 滕滕就已經即驚到喊左出嚟, 佢話怕番唔到屋企呀~
其實, 我都好驚佢唔郁架, 但係呢個moment, 我同老公都要扮冇嘢去安撫佢啦!
因為冇睇海洋劇場, 所以唯有睇動物補番數! 一路睇動物, 我就發現滕滕真係like睇動物多過去廸廸尼玩, 所以我諗短時間都唔會去廸廸尼lu!
玩完海洋公園就係金鐘同好朋友一齊食生日飯, 因為我地生日只係前後4日, 所以如果年年都可以一齊慶祝, 咁就幾好呢!


我個仔都係LIKE 海洋公園多過廸廸尼 ^^
回覆刪除最LIKE 坐吊車。
滕滕開始比我影響佢, 好多時都好怕坐吊車會停, 搭LIFT會困LIFT~
刪除