2013年12月28日 星期六

講故事比賽

12月頭嘅有個星期六已經約左滕滕同學上完英文班係餐廳嘆住tea嚟玩講故事, 今日我地又嚟!

原本有3個小朋友, 我已經預備好左禮物, 但係有個媽媽唔臨到星期五晚都唔出聲話唔嚟到, 原因就係佢話佢個女就嚟考琴, 想佢練習多d喎! 大佬, 咁都可以早d講架啫, 我, 感覺上有d覺得唔係路囉!!!

唔嚟唔緊要, 就算得兩個小朋友, 上次咪又係咁玩! 不過, 人就係好賤格囉, 見到我地講故事嘅相, 就又羨慕我地, 所以就又約我地下個星期喎~ 好, 聽住先囉!

但係咁囉, 知道嚟緊呢個星期六亞sir 請左假唔上堂, 嗰個媽咪又話想去廸廸尼喎! 咁即係, 我地原先嘅約定又唔記得左囉, 咁即係, 又唔嚟一齊玩喎!

吊~ 成Q日都放飛機, 真係好想好想飛甩佢!!!

沒有留言:

張貼留言