2013年12月9日 星期一

生日飯 I

星期六已經食我第一餐嘅生日飯! 其實我都唔係好明, 點解我生日食飯, D人會要求等埋我老公先一齊食, 請問而家係邊個生日先???

第一餐嘅生日飯係同契妹食, 幸好契妹冇絕對咁要求等埋我老公, 所以我照食可也!


好開心契妹同我講佢有左, 我所有嘅BB嘢都可以比佢用, 唔洗嘥喇!




4 則留言:

  1. 生日快樂 ^^ 大細仔聽教聽話!

    回覆刪除
    回覆
    1. 細仔就聽話嘅, 但係大仔就唔係我控制範圍內囉 <----呢樣嘢, 我真係覺得我自己好失敗!

      刪除
    2. 唔好咁話自己啦。對比我, 你真係好努力, 做左好多野 for yr family. 我一生左仔就變左黃面C9, 你仲KEEP 到好靚。除左你自己頭家, 仲理埋你老公, 你自己阿爸阿媽頭家。自己又要返工, 又教得NIGEL 咁好。你唔好入自己數呀!

      刪除
    3. 我其實唔係好叻架咋, 只係我比人地多D嘢做咁解~

      刪除