http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今朝一早起身, 滕滕塒面又就係咁喇!
舊年都係咁呀, 我知佢好痕呀~!
我都唔明, 點解一夏天就係咁架, 可唔可以咬我唔好咬隻豬仔呀!!!
我見到每個開都開始有水泡, 同舊年一樣, 所以我打算聽朝同滕滕去睇dr, 唔想好似隻豬腳咁, 抓到起晒"拉"!
嘩!! 心痛死啦 ~[版主回覆04/18/2011 16:55:00]今年算係咁啦, 第二日就去睇dr! 舊年唔識, 起晒水泡先去搵dr咋, 痕到佢半夜喊呀!
陰公豬,點解會咬到咁架,滕滕係咪有敏感所以先會咁呀?睇到都心痛~[版主回覆04/19/2011 11:56:00]佢唔係敏感呀, 年年一開始濕, 一開波就比嘢咬喇!
睇到都心痛!睇咗醫生好啲了嗎?[版主回覆04/21/2011 15:41:00]睇左醫生好好多喇, 而家仲有d"拉"未退囉~
嘩!! 心痛死啦 ~
回覆刪除[版主回覆04/18/2011 16:55:00]今年算係咁啦, 第二日就去睇dr! 舊年唔識, 起晒水泡先去搵dr咋, 痕到佢半夜喊呀!
陰公豬,點解會咬到咁架,滕滕係咪有敏感所以先會咁呀?睇到都心痛~
回覆刪除[版主回覆04/19/2011 11:56:00]佢唔係敏感呀, 年年一開始濕, 一開波就比嘢咬喇!
睇到都心痛!睇咗醫生好啲了嗎?
回覆刪除[版主回覆04/21/2011 15:41:00]睇左醫生好好多喇, 而家仲有d"拉"未退囉~