2011年4月10日 星期日

真大獲!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今日同滕滕換C片, 我係D C到, 發現在張膠墊D膠!!!


好驚!!!!!!!!!! 死啦, 唔知滕滕食左幾多落肚呢!!! 細嘅消化唔到就痾番出嚟啫, 咁有冇食左D大嚿架??????!!!!


我諗我要同老闆商量下, 請一兩日假同滕滕照下X光!!!


7 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年4月10日 晚上9:41

    咁大鑤?! 收起張膠墊得唔得呢? 呢隻豬仔依家應該唔會成日跌卦?
    你都係問下 e 生 咁細照 x 光得唔得先呀。
     
    [版主回覆04/11/2011 14:26:00]今日已經收左喇, 費事佢又走去咬呀!
    我要同老闆講一講先得, 因為我請假請得實在太多喇! 如果佢都叫我要去, 咁我就去睇下醫生, 問下醫生先!

    回覆刪除
  2. 嘩, 快d去問下醫生, d 墊 d 色素會唔會影響bb身體???
    [版主回覆04/14/2011 12:43:00]唉~ 都要問喇!

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2011年4月11日 上午11:58

    換地膠啦,係一塊塊那種呀!拿去洗又方便!而且唔容易撕下來!
     
    咁快啲同佢去睇醫生啦!我個囝都係乜都食,我成日都要金精火眼睇住!你要返工又好難顧得咁多,工人點會咁比心機同你睇得清楚先得架!
     
    希望你囝囝無事啦!

    回覆刪除
  4. 我差d 睇錯左以為你話佢食屎@@...原來係食膠
    做咩佢會食膠架?
    [版主回覆04/13/2011 00:31:00]我都唔明點解佢咁鐘意咬張膠墊架, 佢係咁咬, 就好似我地咬GUM咁! 可能佢覺得咬落去彈下彈下好得意卦~!  

    回覆刪除
  5. 乜大鑊呀...快D去同佢睇醫生喇, 希望滕滕無樹喇~
     
    [版主回覆04/13/2011 00:35:00]佢真係痴架, 越唔比佢咬, 佢就越high咁去咬!

    回覆刪除
  6. 你個招罰佢企無效喇?仲乜仲咬嘅?
    [版主回覆04/14/2011 12:17:00]罰企唔得喇~!

    回覆刪除
  7. 咁你而家用邊招呀?唔比睇電視吖
    [版主回覆04/14/2011 12:45:00]而家冇招用啦, 叫佢"猛"耳仔都唔係次次肯, 識反抗呀!
    唔比睇電視又唔得喎, 因為個工人煮飯時要開比佢睇架, 如果唔係連飯都煮唔到呀!
    如果真係太曵, 就要出動膠間尺喇!

    回覆刪除