http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日同滕滕換C片, 我係D C到, 發現在張膠墊D膠!!!
好驚!!!!!!!!!! 死啦, 唔知滕滕食左幾多落肚呢!!! 細嘅消化唔到就痾番出嚟啫, 咁有冇食左D大嚿架??????!!!!
我諗我要同老闆商量下, 請一兩日假同滕滕照下X光!!!
咁大鑤?! 收起張膠墊得唔得呢? 呢隻豬仔依家應該唔會成日跌卦? 你都係問下 e 生 咁細照 x 光得唔得先呀。 [版主回覆04/11/2011 14:26:00]今日已經收左喇, 費事佢又走去咬呀! 我要同老闆講一講先得, 因為我請假請得實在太多喇! 如果佢都叫我要去, 咁我就去睇下醫生, 問下醫生先!
嘩, 快d去問下醫生, d 墊 d 色素會唔會影響bb身體???[版主回覆04/14/2011 12:43:00]唉~ 都要問喇!
換地膠啦,係一塊塊那種呀!拿去洗又方便!而且唔容易撕下來! 咁快啲同佢去睇醫生啦!我個囝都係乜都食,我成日都要金精火眼睇住!你要返工又好難顧得咁多,工人點會咁比心機同你睇得清楚先得架! 希望你囝囝無事啦!
我差d 睇錯左以為你話佢食屎@@...原來係食膠 做咩佢會食膠架?[版主回覆04/13/2011 00:31:00]我都唔明點解佢咁鐘意咬張膠墊架, 佢係咁咬, 就好似我地咬GUM咁! 可能佢覺得咬落去彈下彈下好得意卦~!
乜大鑊呀...快D去同佢睇醫生喇, 希望滕滕無樹喇~ [版主回覆04/13/2011 00:35:00]佢真係痴架, 越唔比佢咬, 佢就越high咁去咬!
你個招罰佢企無效喇?仲乜仲咬嘅?[版主回覆04/14/2011 12:17:00]罰企唔得喇~!
咁你而家用邊招呀?唔比睇電視吖[版主回覆04/14/2011 12:45:00]而家冇招用啦, 叫佢"猛"耳仔都唔係次次肯, 識反抗呀! 唔比睇電視又唔得喎, 因為個工人煮飯時要開比佢睇架, 如果唔係連飯都煮唔到呀! 如果真係太曵, 就要出動膠間尺喇!
咁大鑤?! 收起張膠墊得唔得呢? 呢隻豬仔依家應該唔會成日跌卦?
回覆刪除你都係問下 e 生 咁細照 x 光得唔得先呀。
[版主回覆04/11/2011 14:26:00]今日已經收左喇, 費事佢又走去咬呀!
我要同老闆講一講先得, 因為我請假請得實在太多喇! 如果佢都叫我要去, 咁我就去睇下醫生, 問下醫生先!
嘩, 快d去問下醫生, d 墊 d 色素會唔會影響bb身體???
回覆刪除[版主回覆04/14/2011 12:43:00]唉~ 都要問喇!
換地膠啦,係一塊塊那種呀!拿去洗又方便!而且唔容易撕下來!
回覆刪除咁快啲同佢去睇醫生啦!我個囝都係乜都食,我成日都要金精火眼睇住!你要返工又好難顧得咁多,工人點會咁比心機同你睇得清楚先得架!
希望你囝囝無事啦!
我差d 睇錯左以為你話佢食屎@@...原來係食膠
回覆刪除做咩佢會食膠架?
[版主回覆04/13/2011 00:31:00]我都唔明點解佢咁鐘意咬張膠墊架, 佢係咁咬, 就好似我地咬GUM咁! 可能佢覺得咬落去彈下彈下好得意卦~!
乜大鑊呀...快D去同佢睇醫生喇, 希望滕滕無樹喇~
回覆刪除[版主回覆04/13/2011 00:35:00]佢真係痴架, 越唔比佢咬, 佢就越high咁去咬!
你個招罰佢企無效喇?仲乜仲咬嘅?
回覆刪除[版主回覆04/14/2011 12:17:00]罰企唔得喇~!
咁你而家用邊招呀?唔比睇電視吖
回覆刪除[版主回覆04/14/2011 12:45:00]而家冇招用啦, 叫佢"猛"耳仔都唔係次次肯, 識反抗呀!
唔比睇電視又唔得喎, 因為個工人煮飯時要開比佢睇架, 如果唔係連飯都煮唔到呀!
如果真係太曵, 就要出動膠間尺喇!