今日終於見左個死人客, 原本老闆叫我同佢食飯, 不過我真係有200%唔想!
呢個死人客, 同我講, 佢同人地講係hk, 我就係佢個best fd 喎, 都痴9線, 乜best fd, 會落左單, 出左貨, 先話個價錢高, 要我減比佢架咩???!!! 你玩嘢呀!
成日就叫我幫佢買嘢, 爻唔使比錢, 之前同佢買左d流錶都仲唔夠, 跟住又話要iphone!
嚟就嚟啦, 日日就問問問, 問我係大陸邊到買嘢平, 又要流, 流得嚟又要好, 麻撚煩!!! 已經講左九萬幾次, 我唔係見客唔會上大陸架啦, 日日就問我大陸邊到買嘢, 你想我倍你去咋卦!
話嚟hk就係hk見啦, 講唔夠兩句又問我大陸東門好唔好? 好你老味咩, 都話唔7識囉, 仲問!
見到面喇, 又話有大茶飯食! d人吹水都唔7抺咀架, 之前一次過同我地訂10隻柜, 叫極都唔比deposit, 最終走得5隻! 走5隻唔緊要, 但係講到咁多單, 又抓discount, 攪到老闆以為真係咁多單, 一次過訂左成6/7個模, 無啦啦使多左成二百幾三百萬, 我想問, 二百幾三百萬, 幾時先番本呀?! 唔係就唔好吹到咁大啦, 而家仲話有大茶飯! 連找一隻柜嘅balance都要分3次找, 你有撚錢咩! 你想我老闆幫你咋! 我地而家仲比你當傻仔呀!
尋日個死人客想去toys r us, 我就帶左佢去tst, ocean ctn d 名店, 佢行入去睇, 見到件外套6千幾蚊就係到嘩嘩聲! 行過LV, BV, 入都唔入, 我話HK嘅LV係全亞洲最大, 同佢入去睇睇都唔敢! 請問, 你有冇咁死cheap呀! 同我講佢月入usd10,000, 只係駒駒6千幾蚊件褸都嘩嘩聲, 只係鐘意買流嘢, 所以我唔多信你有usde10,000/月糧囉!
正一死cheap 精!!!
有啲人真係好慳架,月入十幾萬坐巴士返工,連車都唔捨得開嘅大有人在,不過你呢個客CHEAP成咁,真係叫你老闆唔好再信佢喇...
回覆刪除[版主回覆04/14/2011 12:16:00]我知有d人好慳, 但係我唔見佢係, 因為6/7百蚊隻A貨錶, 幾隻都好捨得買!
6百幾7百蚊,不如加多少少錢買隻好啲啦~~~
回覆刪除[版主回覆04/14/2011 12:52:00]我第一次同佢去, 佢買左4千幾蚊A貨錶, 第二次同佢去, 又買左二千幾蚊呀!
咁4千幾蚊有幾多隻錶架?
回覆刪除[版主回覆04/15/2011 15:10:00]佢嗰次買左差唔多十隻都有呀!
佢用黎派街坊呀?
回覆刪除[版主回覆04/19/2011 14:23:00]點九知佢呀, 可能係卦! 佢今次嚟hk, 我問佢睇唔睇下d second hand錶, 佢話佢地只係要new, 唔要second hand架! 所以佢咪成撚日鐘意去買new 嘅copy 嘢囉! 正一撚樣!