2008年12月8日 星期一

今日終於開左估喇!

今日去 dr 到 regular checking, 原本都冇乜嘢, 但係星期五同星期日發現又有輕微出血, 個子宮又抽住抽住, 所以今朝四點幾醒左, 要成五點幾六點先瞓得番, 因為好鬼驚亞 b 有事!


見到 dr 之後, 佢第一時間同我睇下亞 b.....唉, 好彩冇咩事, 好正常, 不過 dr 就要我係屋企休幾日息, 唔好番工!  有好有唔好啦, 唔使番工, 又可以瞓晏 d, 但係下午嗰餐 lunch 又頭痕喇, 唔知食咩好!


同 dr 講, 今次可以開估喇, 因為上次番到去比亞 dee 睇隻 dvd, 發現好似類似"何 b 仔"嘅嘢之後, 亞 dee 就成日問係唔係下次開估, 問完又問, 好啦, 就今次開估啦!


係, 真係我想嗰個呀!!!!  So happy!!!! 亞 dee 知道左之後, 都第一時間打比佢亞媽, 打完比奶奶就打比佢家姐, 睇見佢, 好似好開心咁!


其實我都好開心呀!


1 則留言: