http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日去左菲律賓領事館, 好順利咁交晒所有文件, 只係等明天攞 contract 就 ok 喇, 所以個人好輕鬆, 而且亞 dee 仲同我講: 老婆, 你真係好勁, 乜嘢你都得!
所以今晚亞 dee 就買左餸, 預備打邊爐! 一開始打邊爐, 亞 dee就問我飲唔飲嘢, 我就話好, 跟住佢居然攞左兩隻紅酒杯出嚟, 我一見到就同佢講, 我而家唔飲得酒架噃, 你唔係玩嘢嘛? 跟住佢就笑笑口咁走左入廚房攞支.......忌廉出嚟! 真係頂佢唔順, 係到玩浪漫!
咁咪好囉,幾sweet!!!
咁咪好囉,幾sweet!!!
回覆刪除