2008年12月21日 星期日

好攰

今日成日都好忙, 由朝早9:00就打電話去沙田威爾斯, 想去攞番個婦科檢查個 report , 但係一直打極都冇人幫到手, 所以就直接去左攞, 但係原來唔係你想攞就比你攞,原來要申請, 要5個工作天先有, 仲要成 HKD695, 簡直係搶!


跟住攪左成個鐘, 11:00由沙田開始去 dr fan 到, 諗住隔離永安有酒樓, 飲茶可以有得 free 泊車, 唉, 點不知, 偷雞唔到, 仲要比成 HKD20一個鐘嘅停車場費都不突止, 要兩個鐘頭內出車, 如果超時, 就計 HKD50個鐘, 所以亞 dee 就連睇超聲波都冇睇, 就要去攞車!


係檢查期間, 我同 dr 講個 report 要成 hkd695, 跟全 dr 就同我講, 早知寫紙比我攞啦, 因為有醫生紙話攞份 COPY, 只需要 HKD30咋, 唉......嗰時真係比死更難受!!!


不過好彩, 見完 dr, 睇完亞 b都開心番, 冇咁興, 因為見到亞 b 好攪笑,好多動作, dr 又同佢影左好多相, 又話比我聽亞 b 好多頭髮, 好長! 仲有其中有張相, 仲係到食緊手指!


見完 dr, 食完 lunch, 就再去菲律賓領事館攪個實實 嗰 d 嘢, 一攪之下, 嗰到嗰個 staff 同我講, 明年1月1日起, 再唔可以咁樣攪, 一定要 through agent, 所以好仲彩趕得切! 但係明天再要去多次, 因為文件唔夠, 明天攪完之後, 後天就有得攞 contract 喇!


今日忙到痴肺, 而且攪左成日, 黃昏我地仲去買生日+聖誕禮物比筠筠簥簥呀!


沒有留言:

張貼留言