滕滕而家都仲有小小鼻水鼻涕, 唔知使唔使再去睇醫生呢!
不過, 今次病, 滕滕真係唔同左, 唔係乖左, 而係曵左, 仲要係好多!
人地話小朋友病完好多都曵左, 滕滕而家都未病完, 呢個精神狀態就已經出左嚟!
叫左佢唔好, 都仲係咁, 打完手手都仲要嚟, 仲越玩越過份, 屎塔都攞嚟玩!
家姐問我仲要唔攞走個屎塔喎! 唔好講得咁容易, 到時你個仔戒片你就知!
我話而家同佢戒片, 基本上半個鐘至一個鐘左右就要叫佢地去廁所, 唔通成日張個屎塔搬嚟搬去咩, 唔搬屎塔就即係搬佢啦, 有時滕滕示意佢要痾vv, 叫/抱得佢去得廁所嚟, 佢都可能已經忍唔住啦, 因為佢地都仲未係好識架嘛! 仲有喎, 佢地大就仲攞命, 有時要比佢地睇住個電視先可以集中到, 如果係我地個廁所到, 大把嘢比佢攪, 咁又點痾得出呢~
家姐又話, 都要試下要佢地係廁所去啦! 唔好咁口嚮, 你睇日試下半個鐘頭叫佢去一次廁所, 一係就一日同佢地洗底褲洗到黑, 咁你就知道有幾難!
滕滕, 唔好怪我!
係你迫我架! 你唔玩個廁所, 我係唔會罰你舉蓋架!
哈哈哈,好攪笑呀,下次再曳,媽咪要係頂屎塔喇~~~
回覆刪除[版主回覆09/29/2010 11:36:00]舉蓋佢已經好痛苦喇, 所以唔會頂屎塔 !
哈~~~
回覆刪除我以為佢自己舉蓋度高呀!
[版主回覆09/29/2010 22:42:00]佢更係唔會啦! 如果佢舉就仲好, 因為我一定罰佢舉耐D!
呢個係一個好好的懲罰方法呀,如果我個bb曳曳我都要咁樣懲罰先得,小朋友唔乖真的要從小教起,如果唔係大咗就真係好難教架啦!
回覆刪除我有個朋友因為工作忙,所以無好好教自己的bb,所以依家大咗真係好難教,她都好苦惱呀!
[版主回覆09/30/2010 15:43:00]我唔想成日打, 所以佢攪乜, 我就罰佢舉乜囉!
我都覺得教佢地真係要由細開始, 好似滕滕咁, 唔好話歲半, 一歲嗰時佢都已經開始明白我地講乜!d人話佢地細個唔識得, 而我就話唔教就更係唔識啦!