2010年8月31日 星期二

唔好係到扮嘢喎o靚仔!

而家晚晚瞓覺都係要三催四請! 仲咩呀, 你唔想番你自己張私家床到瞓咩?

3 則留言:

  1. 佢唔係好乖架咩?仲咩曳返架?
    [版主回覆09/01/2010 12:46:00]就係呢個blog, 個video up-load左睇唔到, 所以應該唔好post出嚟先啱!

    回覆刪除
  2. 咁今日再試過upload啦
    [版主回覆09/01/2010 14:26:00]up-load左兩次都好黑呀, 所以我想放棄佢!!!

    回覆刪除
  3. 為咗滕滕,再試過
    [版主回覆09/01/2010 16:46:00]唔使咁緊要嘛!

    回覆刪除