2010年8月8日 星期日

多謝熙媽 II !

熙媽又送左份禮物比滕滕喇~! 真係又要多謝熙媽喇!





熙媽已經送左比滕滕幾日架喇, 不過我今日先開比佢玩! 點解? 更係啦, 我今日放假, 更係要等我開封啦~!


滕滕而家都仲未識得填色, 只係揸住晒 D 筆係手, 但係又唔比人教佢畫!


唔知幾時滕滕先識得知道點用呢套嘢呢............!


1 則留言:

  1. 唔多謝!
    我諗熙熙都唔知要嘥幾多套先真正學會用, 只係俾佢試下掂下支筆, 摸下本書仔喇~
    [版主回覆08/10/2010 14:55:00]我都係吖! 我揸住佢隻手教佢畫, 佢都唔肯定定地呀!

    回覆刪除