一開個blog, 第一時間就見到滕滕啤住佢老豆張相! 好得意! 唔知點解, 咁細個就會咁樣啤住人嘅呢? 呢張相同佢出世嗰張相, 唔知點解, 睇極都唔悶嘅!
唔知點解突然好想舒發下, 因為覺得好神奇, 點解我屋企突然多左個滕滕出嚟嘅?
成日就係到走嚟走去, 不停叫, 又不停笑!
睇完d相又再睇, 睇到滕滕d相真係覺得佢好戇居, 好可愛, 又好得意! 但係諗極都唔明, 點解佢無啦啦係我生命出現左, 又唔係好明, 點解佢無啦啦又係我屋企走嚟走去, 又唔係好明, 點解無啦啦我會多左個囝, 無啦啦佢又會做左我個囝!
- 感謝主!
邊有無喇喇架, 係束意就真喇~
回覆刪除[版主回覆08/14/2010 13:43:00]唔係架, 滕滕真係無啦啦出現架~!