http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
都離晒譜! 咩人居然諗出嚟, 榴槤月餅都諗得到!
家姐知道我鐘意食榴槤, 所以就買左盒比我試下! 食左1/4之後, 就發現1/4係唔夠! 因為真係好好味!
唯一係可以改善嘅, 就係如果再嗅d就仲好!
好明顯就係鍾意食榴槤嘅人諗出嚟啦![版主回覆08/24/2010 16:24:00]如果你食榴槤, 就試下啦, 真係好好味架!
好滯呀[版主回覆08/25/2010 10:42:00]都ok喎, 半個都冇咩問題, 一次過食一個就未試過, 下次試下, 可能都得, 因為榴槤一次過都可以食兩三舊啦, 更何況係月餅!
我可以一次過食半個榴槤[版主回覆08/25/2010 11:38:00]我都試過一次, 不過試完嗰次之後唔敢, 因為食完成個身, 連埋d血都發滾架, 沖涼都降唔到溫, 好辛苦呀!
我又無發滾喎,我只係胃脹囉[版主回覆08/25/2010 12:10:00]可能個個人唔同, 不過我試過嗰次之後都怕左, 因為亞媽摸我, 表面皮膚係冇嘢, 但係我內裏就興過火C喇!
下次再係咁,食山竹呀,無山竹就飲水呀,咁危險[版主回覆08/25/2010 12:15:00]而家都唔會再買一個咁多喇, 因為亞媽血壓高唔食得, 我地又人少, 所以都係好似你咁一pack咁咋!
我有時自己一個時都買一個食,食唔晒放雪櫃第二日再食,入咗雪櫃仲好食呀[版主回覆08/25/2010 15:49:00]一個人食一個? 邊樹好味架! 要有人分享同爭先至滋味架嘛! .......諗番起以前亞媽一開個榴槤, 加埋我兩個細佬同亞婆, 5個人爭一個榴槤, 都不知幾好味! 仲要食完就"吓"啖氣比我老豆聞, 幾爽呀!
同人爭唔夠食嘛,返到娘家都係5個人爭一個榴槤,我阿妹即衝入房[版主回覆08/25/2010 16:12:00]就係有得爭先有滋味嘛, 而家冇得爭就好似爭咁小小嘢............就係回味!
呢個就係獨享同分享嘅分別喇
好明顯就係鍾意食榴槤嘅人諗出嚟啦!
回覆刪除[版主回覆08/24/2010 16:24:00]如果你食榴槤, 就試下啦, 真係好好味架!
好滯呀
回覆刪除[版主回覆08/25/2010 10:42:00]都ok喎, 半個都冇咩問題, 一次過食一個就未試過, 下次試下, 可能都得, 因為榴槤一次過都可以食兩三舊啦, 更何況係月餅!
我可以一次過食半個榴槤
回覆刪除[版主回覆08/25/2010 11:38:00]我都試過一次, 不過試完嗰次之後唔敢, 因為食完成個身, 連埋d血都發滾架, 沖涼都降唔到溫, 好辛苦呀!
我又無發滾喎,我只係胃脹囉
回覆刪除[版主回覆08/25/2010 12:10:00]可能個個人唔同, 不過我試過嗰次之後都怕左, 因為亞媽摸我, 表面皮膚係冇嘢, 但係我內裏就興過火C喇!
下次再係咁,食山竹呀,無山竹就飲水呀,咁危險
回覆刪除[版主回覆08/25/2010 12:15:00]而家都唔會再買一個咁多喇, 因為亞媽血壓高唔食得, 我地又人少, 所以都係好似你咁一pack咁咋!
我有時自己一個時都買一個食,食唔晒放雪櫃第二日再食,入咗雪櫃仲好食呀
回覆刪除[版主回覆08/25/2010 15:49:00]一個人食一個? 邊樹好味架! 要有人分享同爭先至滋味架嘛!
.......諗番起以前亞媽一開個榴槤, 加埋我兩個細佬同亞婆, 5個人爭一個榴槤, 都不知幾好味! 仲要食完就"吓"啖氣比我老豆聞, 幾爽呀!
同人爭唔夠食嘛,返到娘家都係5個人爭一個榴槤,我阿妹即衝入房
回覆刪除[版主回覆08/25/2010 16:12:00]就係有得爭先有滋味嘛, 而家冇得爭就好似爭咁小小嘢............就係回味!
呢個就係獨享同分享嘅分別喇
回覆刪除