點解屋企而家d電器壞得咁快嘅??? 我以前都係咁用架啦, 雖然可能冇用得咁密, 但係唔使輪住嚟壞嘛!!!
個飯煲都已經10年喇, 奇怪嘅就係煮我地 D 大人飯就冇事, 煮滕滕D魚菜飯就有焦! 個飯煲已經用左有10年, 基本功能上係冇問題, 所以我就打去cs問有冇內膽換, 因為我諗個問題應該個內膽有小小花左!
上個星期打電話去問 , cs個女仔話我用開嗰個model係hk冇得賣喎! 冇得賣? 唔係呀化, 唔通我係外國訂番嚟用? 唔好攪笑啦! 個女仔再double check, 原因係因為個model太耐, 連record 都冇喎! 吓?! 咁個內膽即係有冇得配番呀? 更係冇啦!!!
我問cs個女仔, 咁即係點?! 我個飯煲冇事, 只係個內膽花左, 你唔係要我無啦啦又要用1千蚊去買過個飯煲, 但係舊嗰個係冇事, 不過就唔用得吓嘛?! 之後個女仔好無奈, 又唔知點咁, 話同我check一check喎!
到左第二日, 個女仔打番比我, 佢話幫我check過晒東南亞所有地區, 都已經冇晒我呢個model, 所以內膽都冇得配! 咁我又再問: "你唔係要我無啦啦又要用1千蚊去買過個飯煲, 但係舊嗰個係冇事, 不過就唔用得?!" 個女仔, 又再好無奈地話check一check, 又再覆我!
又到左第二日, 個女仔話, 因為如果配過個內膽要hkd340, 咁佢地可以用hkd340呢個價錢去賣一款電飯煲比我! 咁我星期六去左睇過, 所有嘢都ok喎, 仲要係"智能飯煲"嚟喎!
所以今日一番到公司, 就打比嗰個女仔話我接受佢介紹嗰個model, 跟住放工就用左hkd340買左個1.8公升嘅智能飯煲番嚟喇!
我真係覺得我自己好抵死囉, 咁樣都得嘅!!!
果然夠"堅".
回覆刪除[版主回覆08/07/2010 11:01:00]其實我一心都只係想換個內膽啫! 如果佢冇, 我諗佢會比10-20% discount 我咋, 我冇諗過佢會用$340個價錢去賣個出面成$900個飯煲我比架! 所以我今次得米囉 !
咁都得...勁!!
回覆刪除下次我都要試下咁先~
[版主回覆08/07/2010 11:29:00]我呢 D 擺明係野蠻啦!
你何止係抵死咁簡單呀...我同我老公講完之後, 問我老公我可唔可以照板煮碗去問下national呀~
回覆刪除[版主回覆08/07/2010 22:47:00]喂, 喂, 喂! 唔好講個BRAND出嚟啦~
比個叻你...
回覆刪除[版主回覆08/10/2010 11:53:00]我自己收左線之後都忍唔住笑左出嚟呀 ! 成九舊水個飯煲, 而家比我用三百幾蚊買左番嚟!