2010年8月18日 星期三

我以前可能會嘅, 不過而家就唔好妄想喇!

今朝馮小姐番到嚟公司之後就即刻入左去廁所整佢d菜, 一整就整左20分鐘就埋番位! 一番埋位, 就即刻msn 我! 佢同我講話個會計番到嚟, 係廁所開左把傘, 整到成個地下濕晒又唔抺番乾佢!


全公司都係地磚, 每次抺完地都要好小心行因為好sin, 如果地下係水就更加危險, 所以馮小姐第一時間番埋位就同我投訴!


我問馮小姐講仲咩唔話佢, 咪直接同佢講叫佢下次收/開傘嗰時小心d, 唔好整到成地都係水囉, 好簡單之嘛! 不過馮小姐就話如果佢咁話佢, 佢實唔認喎! 跟住我又同馮小姐講, 唔係叫佢問個會計係唔係, 而係直接同佢講叫佢小心d, 如果整到濕左叫佢抺番呀!!! 馮小姐又再講話今次唔話佢, 因為佢又會有下次, 等佢下次又係咁先同佢講喎! 我一聽到, 就問馮小姐, 仲等下次呀? 係唔係下次跌抵左先嚟同佢講呀??? 馮小姐又再同我講, 費事佢話係我地整, 唔係佢喎! 白痴!!! 都話唔係叫你問佢係唔係, 係叫你通知佢呀, 死蠢!(呢句我冇講出嚟, 只係個心諗啫!)


同馮小姐講極佢都話等下次, 所以我就答佢: "咁你等下次囉!" 去到呢一刻, 我唔想答佢喇, 其實連呢句都唔想答佢! 不過跟住馮小姐又再同我講話佢可能死都唔肯認! 呢一次, 我個心諗, 你唔好同我講, 因為我唔想理你! 我叫左佢出聲佢又唔出聲, 所以馮小姐又繼續同我講, 我唔想串佢, 佢都迫我出口, 咁我就答埋佢最後一次: " 咁你繼續等啦!"


我已經唔想答馮小姐, 不過佢就繼續同我講講講, 我已經講到唔想講, 既然佢咁鐘意話等下次, 就叫佢等囉, 佢又再不停咁話佢會死口唔認, 佢會話乜乜77! 咩乜乜77啫, 你講咁多, 係唔係想我同你出口呀??? 你想借我把口嚟幫你講出嚟話個會計呀??? 你又想搵我嚟過橋呀???


不過我話過你知, 我而家寧願好似之前咁, 係街到幫個唔識嘅女人嚟鬧個死人麻甩佬, 都唔會幫你囉! 就算我份人睇到幾唔過眼, 我都唔會幫你出頭囉!!!  你唔好妄想喇! 因為呢d叫精人出口, 苯人出手! 我講左出嚟, 我咪做左衰人?! 你當我傻架! 更何況個會計番左嚟之後我都冇再入過廁所啦, 我又點知廁所個地下濕晒呀?! 你係跟住佢後尾由廁所出嚟, 就更係你出聲啦!!!


3 則留言:

  1. 醒咗喎
    [版主回覆08/19/2010 14:46:00]你地個個都覺得我好蠢! 其實你地估我唔知咩? 我之前當佢係fd先唔同佢計咋! 但係佛都有火啦, 更何況我唔係!!!
    因為我已經將佢分左grade嘛, 幾得! 得左!

    回覆刪除
  2. 無當你蠢過喎,不過你係太好心囉
    [版主回覆08/19/2010 15:30:00]女人都係衰心軟啦!

    回覆刪除
  3. Yoki你要繼續加油呀~
    [版主回覆08/21/2010 00:03:00]係啦! 我都冇理佢啦! 因為佢都上惱, 想我同佢出口!

    回覆刪除