http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
而家都仲未瞓得著, 原因應該係今晚食飯杯茶!
又失眠喇, 聽日點番工呀!!! 今日放左日假已經瞓到成10點半, 瞓到頭都痛埋, 但係而家就失眠, 咁即係玩嘢啫!
老公就瞓到"喝喝聲", 滕滕就瞓到反轉再反轉, 咁我點呀???
哈! 我時時都會發生呢D情況, 唯有等等等, 等瞓到啦![版主回覆08/28/2010 19:02:00]第二朝六點幾我就要起身番工喇, 嗰時都不知幾咁辛苦, 雙手雙腳全DAY發滾又發軟! 都不知幾慘! 如果好似你咁, 第日都仲可以有D時間可以瞓番, 就會好D囉!
你第2朝要返又真係好辛苦嘅, 就算我淨係爭扎起身餵完奶俾熙熙再瞓過都覺得辛苦喇~[版主回覆08/29/2010 22:34:00]簡直想死潻啦!!!
我失眠通常係張床典下典下[版主回覆08/30/2010 15:06:00]而家典多幾下, 都會嘈醒滕滕架, 因為佢好醒瞓, 所以失眠我就要出房喇!
哈! 我時時都會發生呢D情況, 唯有等等等, 等瞓到啦!
回覆刪除[版主回覆08/28/2010 19:02:00]第二朝六點幾我就要起身番工喇, 嗰時都不知幾咁辛苦, 雙手雙腳全DAY發滾又發軟! 都不知幾慘!
如果好似你咁, 第日都仲可以有D時間可以瞓番, 就會好D囉!
你第2朝要返又真係好辛苦嘅, 就算我淨係爭扎起身餵完奶俾熙熙再瞓過都覺得辛苦喇~
回覆刪除[版主回覆08/29/2010 22:34:00]簡直想死潻啦!!!
我失眠通常係張床典下典下
回覆刪除[版主回覆08/30/2010 15:06:00]而家典多幾下, 都會嘈醒滕滕架, 因為佢好醒瞓, 所以失眠我就要出房喇!