2010年8月24日 星期二

低能中x銀行信用卡

大陸銀行d信用卡真係攪笑, 佢打嚟話我因為有戶口係佢銀行, 所以免批核 , 咁ok啦, 橫掂我想買風扇, 而家申請, 簽左脹就有風扇送, 咁就啱晒我啦!


因為咁啱有嘢買, 咪打電話去check 囉, 但係申請左成個都佢都話處理當中, 所以我就問個真人問下究竟咩事! 一唔問就尤自可, 一問佢話同我加urgent, 過兩日佢就打番比我話得左喇!


上兩個星期因為有單新聞係bb比個媽咪抱住, 唔知點樣彈左出去, 跟住個bb就冇左喇, 所以我真係好想快d快d買部car seat 呀! 不過, 大陸銀行真係大陸銀行, 慢乸到爆, 橫掂都ok左啦, 落去分行攞都要等一星期! hk bank 就唔同喇, 我上次換卡叫佢快d比我, 佢就即刻用DHL寄比我, 驚死我唔用佢張卡咁, 所以今次真係等到頸都長埋!


叫銀行搵DHL寄張卡比我, 佢話唔得(可能我唔係大客), 我話搵DHL 去攞, 佢又話唔得, 一定要我本人攞張ID去分行攞! 好囉, 等到尋日下午, 收到電話話可以攞喇, 咁今朝咪去囉!


不過, 攪笑嘅, 就係我本人攞住張ID去攞, 攞左之後, 銀行仲要我打電話去確認喎! 唔使呀化!!!  有冇咁Q煩呀! 既然如果係要有雙重保障, 咁唔該上網check a/c 就唔好咁簡單啦!!!


P.S. 好喇, 碌左卡之後, 唔知等封信去攞風扇又要等幾耐呢, 唔知使唔使等半年呢~???!!!


2 則留言:

  1. 可能等半年至找咭數~~~
    [版主回覆08/25/2010 10:43:00]係就唔錯喎  !!!

    回覆刪除
  2. 邊間大陸銀行?
    [版主回覆01/16/2013 12:49:53]BOC!

    回覆刪除