2010年8月29日 星期日

..........卻步!

自從菲律賓單新聞之後, 我同老公打算九月去泰國還神呢個planning 就有D卻步, 因為如果我有D咩事, 咁滕滕咁細個點算呀?


同老公商量, 佢就叫我諗下潻! 唉~ 我都唔知點好!


4 則留言:

  1. 生死己定,人最可悲係唔知幾時自己埋單
    [版主回覆08/30/2010 12:54:00]真係冇人可以知.........

    回覆刪除
  2. 噫!!!你終於分類喇~~~
    [版主回覆08/30/2010 12:55:00]咁都比你發現到!!!

    回覆刪除
  3. 喂...泰國而家都仲係好亂, 唔好去住喇~還神呢D野有心唔怕遲架!!!
    [版主回覆08/31/2010 15:53:00]尋日老公先話原來菲律賓單嘢之後嗰日, 泰國又有人掟彈呀, 所以我諗都係唔去住喇!

    回覆刪除
  4. 想去咪去lo...不過人地話燒左個mall 冇咩好行喎...
    [版主回覆09/01/2010 14:22:00]其實真係唔係好想去架, 只不過為左要還神所以先撰最短嘅行程快去快番咋!

    回覆刪除