2010年8月7日 星期六

申請破產都唔掂呀~

YEAH~ 今日送埋張sofa 嚟喇! 滕滕幾鬼開心呀, 又上又落! 不過呢張冇之前嗰張咁軟, 所以冇得比佢用個頭係到彈下彈下喇!  不過都好, 因為我都唔想佢成日撞個頭撞到彈下彈下, 費事佢彈到傻左啦~!



我已經再三叮囑滕滕, 叫佢唔好再咬張sofa, (如果佢識聽的話就好啦!) 因為再係咁不停換傢私, 真係申請破產都唔掂喇!


因為尋日電視條天線有問題, 所以跟住過左一陣開番個電視再睇下, 但係都係勁雪花喎! 死啦, 唔係又要換埋電視嘛, 如果係就真係大 0  樂, 真係破產都唔掂啦~ 打落去管理處, 佢又話冇收過投訴, 我睇過d電線又冇鬆, 咁點解呢?! 頂! 原來係個工人熄左部DVD 個插蘇制呀! 因為條天線係經DVD機入架!


無啦啦唔知仲咩熄左佢呀, 我同我老公仲打左去兩次, 小左人地兩次呀! 所以我叫個工人打電話去同人say sorry, 比人鬧番兩次呀! 因為人地真係好無辜架嘛!


 


6 則留言:

  1. 見到佢咬就打下佢, 比d 警覺佢lo
    [版主回覆08/08/2010 14:10:00]打到佢就嚟咀都歪埋, 都係咁咬呀! 不過我搽左手指水係張SOFA 到, 就冶到佢喇!

    回覆刪除
  2. 睇佢幾招積
    [版主回覆08/09/2010 15:55:00]好招積咩 ???

    回覆刪除
  3. 張梳化好靚喎,幾錢呀?
    [版主回覆08/10/2010 11:51:00]我都好鐘意呀, 如果唔係, 點會唔等我老公就自己咁大膽卜除吖!
    不過就係硬左少少啦, 但係以我咁鐘意, 就可以補償番硬嗰種缺點囉  !
    張sofa 折左差唔多6千蚊, 不過買左比老公鬧! 佢話唔值喎!

    回覆刪除
  4. 唔係佢揀,梗係唔值啦,哈哈哈
    你張梳化腳併包啲軟膠,免得滕滕撞傷呀
    [版主回覆08/10/2010 12:50:00]包膠?! 咪好樣衰囉~ 唔~ 我會叫佢小心d架喇, 如果佢真係撞到, 就唔好同我講, 要自己小心d喇 !
    同埋, 我都會同滕滕講, ee 都叫佢小心d架喇!

    回覆刪除
  5. 滕滕係識聽架, 只不過唔做之嗎~
    [版主回覆08/10/2010 14:47:00]係! 佢識聽, 但係就唔做! 正衰豬!

    回覆刪除
  6. 姐姐呀
    [版主回覆08/10/2010 15:22:00], 好啦! 好啦! 姐姐! 姐姐!

    回覆刪除