2010年8月5日 星期四

壞習慣~

滕滕而家真係好得意, 唔怪得d人成日係到講, 呢個時候係最好玩~


D 人成日講話父母永遠都覺得自己D仔女係最得意嘅, 自從梓祐出左世之後, 我都已經覺得係, 而家自己生左就仲覺得!


滕滕而家成日都蒙起雙眼係到fing 個頭, 整埋d估怪樣嚟望我地, 有時仲扮反眼! 睇到佢呢個衰樣, 真係忍唔住笑出嚟, 我一笑佢, 佢又再整, 好似專登攪笑咁~


係個cam 睇番屋企, 佢就一日到黑, 除左瞓覺嗰時, 就成day 係到行嚟行去, 好似d公園亞伯散步咁! 打番去屋企, 叫佢同我bye bye, 佢就已經識得望住個cam bye bye喇!


到左夜晚要牙刷, 瞓覺飲奶, 佢就識得同個工人bye bye, 跟住我走~ 你話我有幾開心呢~因為終於唔使扯住個工人唔放手喇!


咬sofa 個壞習慣就已經改左好多喇, 不過就有另外兩個壞習慣囉! 第一個就係成日篤人個鼻哥洞囉, 一篤就唔知點解要兩個一斉篤晒! 你越縮佢就壞要篤, 如果唔縮, 佢就篤得有咁入就得咁入! 咁你話喇, 縮唔縮好先???!!!


第二個壞習慣, 就係叫佢kiss, 佢就會kiss, 仲要追住你個咀嚟kiss! 唔好咁開心住, 因為佢追到個咀之後, 唔係只係kiss咁簡單, 因為佢會順便咬住你個咀唇扯出嚟, 就好似咬住張sofa 扯d皮一樣! 所以其實佢而家只不過係唔咬sofa, 而係改左做咬咀啫!


比佢咬完嗰忽, 都唔使過一陣都已經腫左喇, 鬧佢, 佢又好似知道我鬧佢乜喎, 但係第二日又再嚟!


有時就真係比佢激C, 但係有時又真係比佢笑死喎~!


6 則留言:

  1. 哈! ANSON真係好似滕滕呀!
    做埋D嘢令人噴飯.
    佢唔係篤人地個鼻哥, 而係篤人地個口.
    叫佢鍚鍚, 佢就鍚住扯我頭髮.
    [版主回覆08/07/2010 11:35:00]可能我地越反抗佢地就越開心, 越過引!

    回覆刪除
  2. 查實呢個情況打唔打得個咀咀呢??有時我又怕打得太多佢哋唔識驚...抑或咬返佢個咀好呢???
    [版主回覆08/07/2010 22:45:00]佢咬完我我已經鬧佢啦, 不過我諗都唔係辦法, 因為我已經諗住下次還拖囉~

    回覆刪除
  3. 我被佢咬到手瘀腳瘀呀! 真係越叫痛佢越唔放.
    [版主回覆08/08/2010 14:14:00]滕滕之前都係咁呀!!! 不過唔係成日咬我, 係成日咬個工人! 睇見個工人呢到瘀嗰到瘀又唔還得拖真係好慘!
    但係滕滕有幾次咬我, 我就即刻咬番佢, 咁當然我就更係唔細力等佢知道咬人係好痛啦! 佢喊我都冇理佢, 幾次之後, 佢就咬少左人喇!
    不過, 後果就係滕滕比我咬嗰D位, 第二日瘀左呀! 睇到都好心痛, 因為係自己咬自己個仔咬到瘀左!
     

    回覆刪除
  4. 咬人個唇?! 好變態r.......
    [版主回覆08/08/2010 14:14:00]我都唔知佢仲咩變左口味, 走去咬人地個咀!

    回覆刪除
  5. 咁快有男人嘅特質喇,哈哈哈
    [版主回覆08/10/2010 11:54:00]乜你老公成日咬你個咀嘅咩???!!!

    回覆刪除
  6. 咬我條脷多啲,哈哈哈
    [版主回覆08/10/2010 15:08:00]咁你有冇同佢講, 咬段左就以後都冇得錫, 叫佢小心d呀!

    回覆刪除