滕滕星期六係亞sir 屋企仆抵, hum到左邊塊面瘀左, 所以亞sir 尋日就打嚟問下開心下滕滕嘅情況!
係對話當中, 亞sir 同我講佢同佢太太好配服我教滕滕嘅方法, 佢話滕滕好聽我講, 只要我講 "NO", 滕滕就會stop! 佢話滕滕第日會好乖, 會好聽我話!
其實我並唔係用d咩特別方法, 只係當我講"NO", 咁滕滕就唔可以有機會係"YES", 而呢D, 家姐之前就係用專橫嚟形容我!
而家連個工人都同我講, 滕滕只係怕我一個, 每當滕滕曵, 個工人就會打電話嚟同我講, 等我話滕滕!
我嘅堅持, 係要滕滕一定要跟從我, 如果佢想試我嘅底線, 佢就會好大獲! 而且唔好諗住會有例外, 因為我講左唔可以就唔可以! 所以去到呢個 moment, 滕滕都已經知道我嘅皮性, 因此滕滕基本上亦都係我control 範圍之內!
個刑罰咁重,梗係乖啦,罰企10分鐘喎~~~
回覆刪除[版主回覆08/25/2010 10:38:00]只要佢記得係唔啱, 咁罰企10分鐘, 跟本就唔關佢事啦!
同埋我覺得一係就唔罰, 一罰就要甘, 咁先有阻嚇性囉, 如果唔係, 邊鬼個怕你呀!
(Empty)
回覆刪除[版主回覆08/25/2010 11:35:00]你知唔舍而家d細佬咁百厭, 都係d父母錫d仔女先攪到咁架, 我唔想滕滕變左個討厭嘅小朋友, 我亦都唔想變左個討厭嘅父母!
咁佢大個扭計咁點呀?
回覆刪除[版主回覆08/25/2010 12:08:00]到時又另一種方法, 唔可以下下都罰企囉, 要同佢講多D道理架喇!
我驚你講得多嫌你煩咋,教一個細路真係唔係一件易事
回覆刪除[版主回覆08/25/2010 12:21:00]以我同梓祐相處嘅經驗, 升中一(或者六年級)之後就唔好咁煩就ok喇! 當佢地踏入青春期嗰時開始!