今個星期真係一d都唔好過, 菲律賓事件之後, 就有個6歲小妹妹由三十幾樓跌左落街死左, 原因係因為個媽媽襯個囡瞓左就去左買餸, 咁個女仔醒左見唔到媽咪就擒左出窗望媽咪, 咁就跌左落去喇!
呢D新聞都唔明點解耐唔耐就發生, 都唔係第一次架啦, 仲咩d父母咁疏忽架, 小朋友瞓幾耐跟本唔會有人可以預料到! 跌左落街先嚟喊到劏豬咁, 早知如此, 何必當初呢!
睇完新聞, 我就望一望滕滕, 其實小朋友真係好脆弱架, 如果唔係又點會需要我地去照顧呢, 如果佢地識得嘢, 就唔使我地嘅教導啦!
唉! 又一個小朋友失去左生命, 個心真係好痛呀!
我冇睇單新聞呀, 係咪新移民嚟架?
回覆刪除d大陸人真係做得出架, 我叔仔個老婆都係放低個女係屋企落街市買餸架, 嗰陣都成3-4歲, 我問佢做乜留低佢係屋企, 佢答我因為佢個女係屋企睇多啦A夢唔肯跟佢出門口喎~
[版主回覆08/29/2010 22:39:00]冇講個女人係唔係新移民喎, 只係講過個女仔好乖女咋!
所以如果有事, 到時就只好冤自己!
我更加唔明,點解有小朋友係屋企唔裝好個窗框呢?
回覆刪除我地細個咪又係自己一個係屋企,有咩事啫?
[版主回覆08/30/2010 15:08:00]如果佢地係咁仔細, 就唔會咁啦!