2010年8月22日 星期日

我真係覺得你好cheap!

尋日去見個朋友最後一面, 而呢個人馮小姐係識, 去年年中, 呢個朋友通知我佢年尾結婚, 馮小姐就主動叫人地請埋佢飲, 順便同人講佢都會係12月(原本)擺酒! 好似同人地好fd咁, 主動話要去人地wedding party, 其實就想人地去佢到飲就真! 不過我唔篤爆佢!


到左呢個朋友尋日攪葬禮, 佢一句都冇問過, 冇提過! 可能佢問過人佢應該唔應該去, 但係佢知我去, 佢都冇同我講叫我幫佢比帛金! ............咁又係, 帛金係心意, 只要有心啫, 不過佢連有心都冇, 咁你話佢幾有cheap 呢, 為左想人地去佢到飲, 就主動叫人請佢, 而家人都唔係到, 就當冇事發生!


我都唔明, 點解佢d朋友唔知佢咁自私& cheap 嘅咩? 咁都做得朋友落?!


 


3 則留言:

  1. 離撚晒大譜,大肚唔去得係啱,帛金都唔比?人地當初有無比人情佢呀?
    [版主回覆08/23/2010 17:02:00]佢今日lunch係咁係到講佢尋日亞媽叫佢去拜山佢都唔去, 唔知係唔係暗示比我知喎! 佢講幾次話佢唔去嗰d地方, 但係一句都冇問我尋日點!
    所以我先話佢cheap囉!
     

    回覆刪除
  2. 同佢做朋友真係要搭飛機
    [版主回覆08/24/2010 11:49:00]如果可以, 我都想快D!

    回覆刪除
  3. 真係好過份
    [版主回覆08/24/2010 11:51:00]我都有聽你講"多一個朋友好過多一個敵人", 不過好多時睇佢做嘢, 真係睇唔過眼!

    回覆刪除