http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
睇下個cover 幾靚! d布仲好soft 潻喎! 雖然唔係原裝, 但係都好過冇啦!
一加左上去, 個滕滕豬就即刻話要抱, 要上去坐一坐喎!
喂, 未坐得住, 要洗左先架, 我套上去, 係睇下ok唔ok咋, 如果唔ok就要去換架喇! 好彩都ok吖!
好型呀![版主回覆08/24/2010 11:45:00]我覺得都幾好睇, 轉下款, 冇咁悶呀!
去邊買架? 我都想轉吓呀! [版主回覆08/24/2010 16:20:00]http://www.cottoncandykids.net/index.php?gOo=goods_details.dwt&goodsid=1861&productname 你睇下佢地分店就唔就腳! 我尋日問過, 迷彩好似就嚟冇晒貨喇! 如果你都想要呢個款, 我可以幫你打去同個SALES講叫佢SEND去你想去買嗰間鋪到架! 因為我尋日同佢講過下!
嘩!!!好型呀[版主回覆08/25/2010 10:36:00]我都覺得係 !
好型呀!
回覆刪除[版主回覆08/24/2010 11:45:00]我覺得都幾好睇, 轉下款, 冇咁悶呀!
去邊買架? 我都想轉吓呀!
回覆刪除[版主回覆08/24/2010 16:20:00]http://www.cottoncandykids.net/index.php?gOo=goods_details.dwt&goodsid=1861&productname
你睇下佢地分店就唔就腳! 我尋日問過, 迷彩好似就嚟冇晒貨喇! 如果你都想要呢個款, 我可以幫你打去同個SALES講叫佢SEND去你想去買嗰間鋪到架! 因為我尋日同佢講過下!
嘩!!!好型呀
回覆刪除[版主回覆08/25/2010 10:36:00]我都覺得係 !