2010年8月25日 星期三

希望JASON可以振作, 快D好番!

呢幾日日日睇新聞, 都忍唔住喊左出嚟, 因為睇到班失去親人嘅HK人, 感覺自己好似識得佢地咁!


今晚, 死者嘅遺體運番嚟HK喇, 佢地終於都番到屋企, 你地唔使再驚喇! 唯獨係梁太同佢個仔JASON仲係菲律賓嗰邊, 因為JASON仲未瞓番!


真係越睇個心就越痛, 滕滕見到我係咁喊, 佢走埋嚟問我仲咩, 仲欖住左我, 好似叫我唔好喊咁! 一個咁細個小朋友都識得呢D嘢, 所以JASON你要振作, 如果唔係, 你媽咪點算呀! 努力, 加油呀JASON!!!


2 則留言:

  1. 我都已經唔敢再睇喇! 當晚我連瞓都瞓唔到, 個心好唔舒服, 我老公叫我唔好再睇, 免得影響情緒.
    [版主回覆08/28/2010 19:09:00]但係朝朝新聞都有! 不過最好唔好再有呢D新聞啦, 因為 no news is a good news!

    回覆刪除
  2. 就算唔開電視, 一開電腦都係呢D news~喊下發洩下會好D架!
    [版主回覆08/29/2010 22:32:00]跟本都忍唔到啦! 夜晚睇又喊, 朝早番到公司睇又喊! 我都唔想比公司D人知, 一陣唔知人地諗D咩!

    回覆刪除