http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
尋日老公嚟接我, 係公司樓下等我, 不過因為唔想同馮小姐一斉落樓, 所以等佢行先我先跟住走!
一見到老公, 佢就同我講佢見到馮小姐& 馮小姐同佢打招呼! 打招呼好閑事, 因為大家都識, 不過佢打完招呼之後就同我老公講: "點呀, 我個肚大唔大呀(指住自己個肚)?"
唔知係唔係我自己衰, 一聽到馮小姐咁講, 就覺得佢為左專登問人佢個肚大唔大, 就行埋去打招呼! 第一時間我就覺得佢好無乜聊 & 唔知醜, 如果咁得閑, 不如企係街到問人啦苯!
查實呀馮小姐係乜而生嘅呢?想俾人知佢都有仔生, 想俾人知佢可以係私家生, 想有人讓位佢坐, 定係想人哋知佢個肚係咪好大呢???[版主回覆08/06/2010 12:07:00]你都唔知佢幾好笑呀! 佢同我講話到時請左個工人要個工人放平日喎~ 咁我咪問佢囉, 放平日即係叫係老公湊呀? 跟住佢就話: "更係佢睇啦, 係佢話生, 又唔係我話生, 唔係佢睇, 唔通我睇呀?!" 咁你估下佢為乜而生呢?! 咪就係想話比人知(佢個衰朋友, 唔睇好佢嗰個衰朋友), 佢都有得生, 仲要係咁老都仲有得生呀!
佢無嘢同你老公講~~~真係好無聊[版主回覆08/06/2010 12:08:00]冇嘢講咪唔好講啦, 打完招呼咪行人囉! 佢專登行過去打個招呼就原來係有目的囉~ 因為可能佢係公司, 我冇乜同佢講佢個肚嘛, 所以佢咪好撚冇引囉~
其實係唔係真係好大呀?[版主回覆08/07/2010 22:55:00]我冇乜留意佢喎~ 亦都冇同佢講仔經!
佢真係為咗個咁嘅人而去生, 第時個B都唔知會係一個乜野嘅家庭長大lu...可悲!!![版主回覆08/07/2010 22:56:00]佢已經成日同我強調佢唔會好縱佢啦! 成日又同我講佢一定好嚴喎! 幾撚煩呀佢~!
查實呀馮小姐係乜而生嘅呢?想俾人知佢都有仔生, 想俾人知佢可以係私家生, 想有人讓位佢坐, 定係想人哋知佢個肚係咪好大呢???
回覆刪除[版主回覆08/06/2010 12:07:00]你都唔知佢幾好笑呀! 佢同我講話到時請左個工人要個工人放平日喎~ 咁我咪問佢囉, 放平日即係叫係老公湊呀? 跟住佢就話: "更係佢睇啦, 係佢話生, 又唔係我話生, 唔係佢睇, 唔通我睇呀?!"
咁你估下佢為乜而生呢?! 咪就係想話比人知(佢個衰朋友, 唔睇好佢嗰個衰朋友), 佢都有得生, 仲要係咁老都仲有得生呀!
佢無嘢同你老公講~~~真係好無聊
回覆刪除[版主回覆08/06/2010 12:08:00]冇嘢講咪唔好講啦, 打完招呼咪行人囉! 佢專登行過去打個招呼就原來係有目的囉~
因為可能佢係公司, 我冇乜同佢講佢個肚嘛, 所以佢咪好撚冇引囉~
其實係唔係真係好大呀?
回覆刪除[版主回覆08/07/2010 22:55:00]我冇乜留意佢喎~ 亦都冇同佢講仔經!
佢真係為咗個咁嘅人而去生, 第時個B都唔知會係一個乜野嘅家庭長大lu...可悲!!!
回覆刪除[版主回覆08/07/2010 22:56:00]佢已經成日同我強調佢唔會好縱佢啦! 成日又同我講佢一定好嚴喎! 幾撚煩呀佢~!