2010年8月4日 星期三

10之中有10!

有著數就問我攞, 係我到搵唔到著數就唔搵我!  明知我鐘意幫人, 你就利用我呢個優點嚟氹我落搭, 成日就兜一個圈嚟氹我比你! 你識得我唔少日子啦, 我個人鐘意人地直接, 你就次次都洒一大輪去攞我苯!


你估我傻架! 乜你當我係朋友咩? 我真係唔覺囉~ 尤你係嗰時嗰一刻開始, 我就已經覺得你好自私! 國家自掃門前雪呢句嘢嚟形容你好啱, 唔關你事嗰時你就唔出聲, 因為唔會影響到你, 而家會影響到自己就唔出聲咁去做左佢, 你自己顧住自己!


街外有著數咩? 你就唔出聲! 你估你唔出聲我就唔知咩! 唔怪得你d所謂好朋友會咁對你啦! 你點對人, 人就點對你, 呢個世界好公平架! 你以為嗰d真係你好朋友呀? 你咪厄自己啦, 到你有需要, 有冇人盡心盡力去幫你呀, 你心照啦!


我知你份人唔識做, 我可以容忍你呢個缺點, 但係你唔好似住自己係咁就利用朋友去搵我苯 7 囉! 我成日就幫我自己去替你比藉口, 只係你唔識做, 叫自己唔好怪你, 但係你諗住咁樣, 係可以老逢咩!  你估我又唔知咩, 只不過我當你係朋友先唔對你有介心架, 就係咁, 你就利用我!


你唔好再問我嘢喇, 我 10之中有 10唔想答你呀! 


沒有留言:

張貼留言