尋日馮小姐同我講話佢比個"女"激到反眼, 因為買左個電話, 開左張儲值卡比佢用, 個女就不停咁send SMS!
佢一開口就話個女好成日send SMS, 都唔知有咩好send, 又話daddy 咁辛苦搵錢, 一d都唔識得體諒 daddy! 個女自從上個星期搬左番去同佢地開始新生活之後, 佢第一件事就好勞氣咁同我講個女成日send SMS, 之前已經同我同我講話佢唔識得珍惜, 又話比佢老豆同亞媽縱慣晒, 出親街都要買嘢, 想買嗰樣嘢就講大話厄佢地話學校要用, 用錢就好似開水喉咁, 比幾多就用幾多, 找左D錢番嚟又唔出聲用埋!
我之前已經同馮小姐講過個女搬番嚟住一定有磨擦, 更何況個女話大唔大, 話細唔細, 而家青春期, 佢有佢自己一套, 如果係呢個moment關係打得唔好, 咁以後就唔使講嘢, 仲會憎到佢死! (有時真係唔想同佢講, 唉, 不過我又做唔出!)
馮小姐尋日仲懶醒咁, 同我講, 話個女好send SMS, 仲要好串咁話個女喎! 我當時, 其實都冇咁好氣, 我第一句就同佢講: 如果我係個女, 我諗我第日或者以後都唔想同你傾計囉, 每樣嘢都比你話, 仲要一開口就已經講嘢咁黑人憎! 馮小姐一聽到我咁講, 佢就即刻話, 咁唔係點啫!
咩點啫, 咁講嘢唔使講到咁吓嘛, 下下都咁串咁話落嚟, 你話個女成日send 埋d 無聊+無謂SMS, 我係個女都一樣答你我唔覺得無聊+無謂喎(因為個女係咁答佢, 仲要係冇尾音)! 同小朋友講嘢唔係咁講架嘛, 明知佢地而家開始有自己嘅一套, 佢做D乜你都下下band左佢, 你話佢幾冇引啦! 仲有喎, 以前未係一斉住都好客氣咁教佢, 而家搬左番嚟就唔客氣咁下下都話佢! 真係想同你講多句都幾難呀!
我同馮小姐講, 你睇住嚟啦, 佢遲d就唔想同你講嘢架喇, 你下下都係咁! 馮小姐一聽我咁講, 佢就即刻問我, 如果係我會點處理! 我個心諗, 你問下你d好朋友啦, 你咁多好朋友!!!
睇佢點死!!!
回覆刪除[版主回覆08/26/2010 11:11:00]佢好想我教佢點做、點講架! 不過我就唔好想囉!