2010年8月13日 星期五

你兩老, 傻左咩!

次次老豆同亞媽入嚟, 魚蝦蟹就好似更左咁, 所以今晚都唔例外!


不過佢地好似痴左線咁, 除左買魚蝦蟹之外, 仲買菜心, 西蘭花, 百合, 日本豆腐, 車里子, 桃, 焦, 西瓜!


嘩~ 真係覺得佢地好似以為我屋企附近乜都冇得買, 好似我住係荒山野嶺咁! 攪到個雪柜又爆棚喇!!!


成日都話次次婆婆入嚟都冇影相, 終於今日都影到張好架喇!!!



7 則留言:

  1. 爸媽愛錫你嘛
    [版主回覆08/15/2010 14:44:00]都唔使痴得咁交關吓嘛! 又唔係一年先入嚟一次!
    更何況我又唔係唔比佢地入嚟!

    回覆刪除
  2. 你唔好咁喇, 佢哋都係錫滕滕同你哋之嗎~
    [版主回覆08/15/2010 23:38:00]你唔知, 我亞媽屋企個雪柜一開門, D嘢係爭住跌出嚟架, 所以我唔想好似亞媽屋企咁呀!!!
    我個雪柜買左都未夠一年架, 我唔想咁快搵人整第二次呀!

    回覆刪除
  3. 食埋聽日後日唔好咩?
    [版主回覆08/15/2010 23:39:00]但係D水果擺唔到咁耐呢~!

    回覆刪除
  4. 放雪櫃咪得囉
    [版主回覆08/16/2010 12:37:00]放雪柜都要快食啦, 因為佢買嚟嗰4樣水果都係熟左食得, 如果唔食就爛架喇!

    回覆刪除
  5. Shopping 癮發作. 後生仔女就買衫買鞋買手袋, 佢兩老唔買餸買生果咁可以買乜呢?
    [版主回覆08/16/2010 16:29:00]其實可以直接比錢我, 當係買左嘢都得啦!

    回覆刪除
  6. 死cheap 精
    [版主回覆08/16/2010 17:05:00], 好cheap咩!!!

    回覆刪除
  7. 同我阿媽嗰個咪一樣, 我想買少少野俾佢都冇位雪呀~
    [版主回覆08/17/2010 11:41:00]你唔係d亞媽都係咁架? 死啦, 我好驚我第日都係咁呀, 我老公已經成日問我老左係唔係好似我亞媽咁架喇!

    回覆刪除