http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
張 car seat 已經到左喇, 睇下滕滕新屎坑個樣!
因為張car seat 高左, 所以佢唔使坐左係到睇唔到街, 不過都係坐左25分鐘到, 佢就開始唔耐煩, 因為冇得郁呀!
豬仔, 你就好啦, 又有新禮物比你喇! 點解你成日都有新禮物嘅, 而家d小朋友真係幸福!
安全晒[版主回覆08/28/2010 19:07:00]都係架, 因為佢冇得企係到! 你都知啦, 佢地而家好多時都唔比我地捉住架嘛!
而家D小朋友真係太幸福喇~[版主回覆08/29/2010 22:33:00]所以好容易有公主/公子病囉!
呢啲係日用品,唔算禮物啦[版主回覆08/30/2010 12:42:00]咁都唔算?! 係非必要架喎!
咁滕滕係咪唔坐你地架車吖?[版主回覆08/30/2010 15:14:00]咁有陣時我地係搭車架嘛!
安全第一嘛[版主回覆08/30/2010 15:23:00]買左番嚟之後我都問, 咁如果搭公共車呢? 咁咪冇得安全囉!
咁你抱住滕滕坐嘛,揸廾邊有手抱呢[版主回覆08/30/2010 15:58:00]佢地而家活動自如, 唔係我話抱佢就肯比我抱架! 好似張car seat咁, 佢坐坐下都覺得唔對路啦, 因為冇得郁呀!
我覺得仲要加埋父母嘅態度先會養成佢哋嘅病出嚟嘅~[版主回覆08/31/2010 15:50:00]咁一家係啦! 好似做多小小嘢會瘦左咁!
安全晒
回覆刪除[版主回覆08/28/2010 19:07:00]都係架, 因為佢冇得企係到! 你都知啦, 佢地而家好多時都唔比我地捉住架嘛!
而家D小朋友真係太幸福喇~
回覆刪除[版主回覆08/29/2010 22:33:00]所以好容易有公主/公子病囉!
呢啲係日用品,唔算禮物啦
回覆刪除[版主回覆08/30/2010 12:42:00]咁都唔算?! 係非必要架喎!
咁滕滕係咪唔坐你地架車吖?
回覆刪除[版主回覆08/30/2010 15:14:00]咁有陣時我地係搭車架嘛!
安全第一嘛
回覆刪除[版主回覆08/30/2010 15:23:00]買左番嚟之後我都問, 咁如果搭公共車呢? 咁咪冇得安全囉!
咁你抱住滕滕坐嘛,揸廾邊有手抱呢
回覆刪除[版主回覆08/30/2010 15:58:00]佢地而家活動自如, 唔係我話抱佢就肯比我抱架!
好似張car seat咁, 佢坐坐下都覺得唔對路啦, 因為冇得郁呀!
我覺得仲要加埋父母嘅態度先會養成佢哋嘅病出嚟嘅~
回覆刪除[版主回覆08/31/2010 15:50:00]咁一家係啦! 好似做多小小嘢會瘦左咁!