http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
呢兩日唔知仲咩, 成日都覺得好眼瞓同好肚餓!
之前有時lunch 都係煲十穀粥食, 都ok飽, 唔知點解尋日食完一大湯碗, 未夠3點就已經肚餓, 而且仲好眼瞓潻! 結果4點鍾一見老闆娘走左, 我就煮左個公仔麵食!
今日又係咁, 朝早十點幾就好眼瞓, 瞓左一粒鐘之後就精神d喇, 啱啱食完lunch(今日食飯架), 而家又覺得好肚餓, 又好眼瞓!
係唔係生蟲呀?! 仲咩成日都好攰好肚餓嘅?!
我有時都會架,不過又有時唔肚餓,我試過成日都唔肚餓添呀 [版主回覆08/18/2010 15:30:00]成日唔肚餓我就未試過囉, 食極都唔飽我就試過喇! 因為生完之後, 唔知點解餐餐都好似食極都唔飽咁, 食完冇幾耐就又要再食, 嗰陣時真係好似生蟲咁架!
有左? hahahahaha....[版主回覆08/18/2010 15:33:00]似係生蟲多過有左囉!
咁咪食啲易飽肚嘅嘢咪得囉[版主回覆08/19/2010 12:24:00]如果易飽肚嗰d, 可能會好易肥架喎~
咁少食多餐啦[版主回覆08/19/2010 14:47:00] 咁似d人有左咁, 小食多餐!
減肥啲人都你少食多餐,哈哈[版主回覆08/19/2010 15:31:00]咁我真係就嚟都要喇!
你需要咩?[版主回覆08/19/2010 16:21:00]你睇唔到我個真身咋! 我有個男性朋友上個星期先見完我, 都話我真係要減下呀!
去跳舞吖[版主回覆08/19/2010 17:25:00]我而家最想去游水! 今個夏天未游過呀!
自己開個泡泡池游啦[版主回覆08/20/2010 14:20:00]浸就得, 游就唔得喇!
我有時都會架,不過又有時唔肚餓,我試過成日都唔肚餓添呀
回覆刪除[版主回覆08/18/2010 15:30:00]成日唔肚餓我就未試過囉, 食極都唔飽我就試過喇!
因為生完之後, 唔知點解餐餐都好似食極都唔飽咁, 食完冇幾耐就又要再食, 嗰陣時真係好似生蟲咁架!
有左? hahahahaha....
回覆刪除[版主回覆08/18/2010 15:33:00]似係生蟲多過有左囉!
咁咪食啲易飽肚嘅嘢咪得囉
回覆刪除[版主回覆08/19/2010 12:24:00]如果易飽肚嗰d, 可能會好易肥架喎~
咁少食多餐啦
回覆刪除[版主回覆08/19/2010 14:47:00] 咁似d人有左咁, 小食多餐!
減肥啲人都你少食多餐,哈哈
回覆刪除[版主回覆08/19/2010 15:31:00]咁我真係就嚟都要喇!
你需要咩?
回覆刪除[版主回覆08/19/2010 16:21:00]你睇唔到我個真身咋! 我有個男性朋友上個星期先見完我, 都話我真係要減下呀!
去跳舞吖
回覆刪除[版主回覆08/19/2010 17:25:00]我而家最想去游水! 今個夏天未游過呀!
自己開個泡泡池游啦
回覆刪除[版主回覆08/20/2010 14:20:00]浸就得, 游就唔得喇!