2010年8月21日 星期六

$1,280

上個星期睇到對膠boot, 仲要係紫色架!!! 不過要成 $1,280!!!


好鐘意, 但係好唔捨得! 真係好唔捨得!!!  因為只係膠, 好似唔係好值! 雖然我睇過個quality好好, 應該可以著到357年, 但係講到最尾, 都只係一對膠鞋!


再諗多一陣, 如果真係再卦住, 先至睇下買唔買!


10 則留言:

  1. 落雨著都好吖
    [版主回覆08/23/2010 16:12:00]我未生嗰時已經想買架喇, 就係想落雨著架! 諗到而家未仲未買...........

    回覆刪除
  2. hunter呀?
    [版主回覆08/24/2010 11:54:00]係 AIGLE 呀!
    ........等我又去睇下你講嗰隻牌子先!

    回覆刪除
  3. 都有紫色架,不過好重
    [版主回覆08/24/2010 12:03:00]AIGLE 都幾重, 不過著左落去都算OK! 咁我想問HUNTER 幾多錢到呀?

    回覆刪除
  4. 最平六百幾,不過都有過千嘅
    噫!!!呢個唔洗打驗証碼嘅?
    [版主回覆08/24/2010 14:56:00]六百幾就啱我budget喇! 不過要去睇下有幾重先! 不過好似冇專門店..........
    唔知點解, 我比你都唔使打驗証碼, 真係一個迷, 鐘意就有, 鐘意就冇!

    回覆刪除
  5. 又一城有呀
    [版主回覆08/24/2010 16:14:00]我上網CHECK過又一城, 應該冇專門店............
    係唔係有代理架?

    回覆刪除
  6. 噫!!!但係我係又一城買架喎~~~
    [版主回覆08/24/2010 16:35:00]我諗唔係專門店喇, 因為我入去又一城個web-site 到, 搵唔到呀!

    回覆刪除
  7. 等我返去睇單
    [版主回覆08/24/2010 17:01:00]仲有單呀?! 如果有, 咁麻煩你幫我睇下啦!

    回覆刪除
  8. 好,聽日答你
    [版主回覆08/24/2010 23:18:00]THX!

    回覆刪除
  9. 係我攪錯咗,我係sogo買嘅,仲有佢無專門店,咁又一圬個間你咩呢?就係AIGLE喇
    [版主回覆08/25/2010 16:11:00]咁我唯有去sogo睇啦!

    回覆刪除
  10. 銅鑼灣個間喎
    [版主回覆08/25/2010 16:15:00]哦, 我知喇! 一次過睇埋啦! thx!

    回覆刪除