http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
好好味呀!!! 又香又趣! 安排courier 今朝去張雪球到攞馬仔d書, 借書睇居然有餅送呀! 下午嗰轉courier 番嚟就見到有個surprise喇!!!
因為呢幾日生積, 所以就二話不說咁開左嚟食! 嘩~ 鉅記嗰d都冇咁好食呀!!!
唔洗客氣,就係搵呢間嘢,係烈日當空行咗成個鍾[版主回覆08/19/2010 14:43:00]真係唔係吹水, 真係好好食, 我而家已經食左一半喇!
下個月如果再去時,再買比你[版主回覆08/19/2010 15:29:00]唔使客氣啦, 小食多滋味嘛!
好正咁喎~ 我不嬲都覺得鉅記d野麻麻地, 名氣大之嗎, 蛋卷唔夠德成號好食, 杏仁餅我鐘意咀香園多d, 仲要係肉心嘅 ...[版主回覆08/21/2010 00:02:00]真係好好食架!!! 唔好講咩肉心, 呢隻d 杏仁餅, 係我呢世女食過最好食架, 又香又趣!!!
唔洗客氣,就係搵呢間嘢,係烈日當空行咗成個鍾
回覆刪除[版主回覆08/19/2010 14:43:00]真係唔係吹水, 真係好好食, 我而家已經食左一半喇!
下個月如果再去時,再買比你
回覆刪除[版主回覆08/19/2010 15:29:00]唔使客氣啦, 小食多滋味嘛!
好正咁喎~
回覆刪除我不嬲都覺得鉅記d野麻麻地, 名氣大之嗎, 蛋卷唔夠德成號好食, 杏仁餅我鐘意咀香園多d, 仲要係肉心嘅 ...
[版主回覆08/21/2010 00:02:00]真係好好食架!!! 唔好講咩肉心, 呢隻d 杏仁餅, 係我呢世女食過最好食架, 又香又趣!!!