2010年8月14日 星期六

點解你而家咁識做嘅?!

今日個工人放假, 所以明明今朝可以瞓晏D, 但係又唔可以喇!


不過, 滕滕而家唔知仲咩咁醒目, 佢見我未起身, 就算佢起左身, 都自己係張床到玩!


上個星期日, 唔係我約左ANSON同嫲嫲去飲茶, 真係估都估唔到佢8點45分都仲未起身, 要我叫佢!


而今朝呢, 老公番通宵今朝番嚟, 一入房就見到滕滕自己坐左係到玩, 都冇叫我起身呀!


滕滕, 你真係叻仔! 你更係知道媽me 好眼瞓啦, 你又更係知道媽me想瞓多一陣喇! 真係抵錫!


2 則留言:

  1. 真係好抵錫呀!
    我呀B就曳豬喇! 尋晚又由3點幾玩天光, 到7點幾先肯瞓.
    [版主回覆08/15/2010 14:43:00]嘩~ D時間亂晒籠喎~!

    回覆刪除
  2. 真係乖仔喇
    [版主回覆08/15/2010 14:43:00]我都覺得係! 不過都仲要睇表現!

    回覆刪除