2010年8月9日 星期一

低能湊b之道~你做過嗎?

家姐借左本書比我睇,真係好鬼死低能!因為裏面所講嘅低能故事,係大部份亞媽都做過!



之前睇嗰本係講大肚,又係講大肚做埋d低能嘅,而呢d低能嘢,大部份陀住bb都做過!


4 則留言:

  1. 我有齊咁多本呀
    [版主回覆08/10/2010 12:10:00]呢本都係我睇嘅第二本咋, 不過上次睇嗰本"陀b"好笑d!
    一共有幾多本架?

    回覆刪除
  2. 5本,我借你睇吖,超低能好笑
    [版主回覆08/10/2010 12:47:00]都好喎~

    回覆刪除
  3. 的確好好睇, 我都有齊咁多本~
    老公都有睇, 佢話勁馬仔似我, 馬仔個老公似佢囉,
    老公有時幫手換完片, 嬈嬈d 夾衣又唔扣返好d 扭,
    老公不嬲有打機習慣, 嬈嬈都好喜歡拎爸爸部機攪黎攪去,
    媽媽心諗: 嬈嬈整爛佢, 等爸爸無得打~ 哈哈
    [版主回覆08/11/2010 12:33:00]馬仔講嗰d嘢, 真係好多男男女女都係咁! 好寫實!

    回覆刪除
  4. 我企o係書局睇....hahaha :p
    [版主回覆08/11/2010 14:30:00]呢本嘢, 可以唔使半個鐘都可以睇晒!

    回覆刪除