真係唔想咁樣寫上嚟, 不過真係一肚火!
呢個仆街客, 女人之中都冇人有佢咁仆街! 6月中落左張單仲未出貨, 叫佢係落新單攞貨之前, 就先出左未出嗰d貨先, 因為6月中d價貴過而家, 唔通比你出左d平貨, d貴貨等等等到年尾跌晒價先出咩!!! 同埋, 叫佢出貨前, 唔該好去攪掂6月尾出貨報關先啦, 到而家已經8月頭, 比你拖左成個月有多, 都算係咁啦! 我覺得自己一d都唔過份喎!
個八婆問左佢一個星期有多都唔覆, 直至今日佢覆個電話嚟喇! 不過就係係到嘈, 話6月中落嗰張單個價咁貴, 要我地減比佢! 6月中報價, 你覺得貴, 咪唔好死去落囉, 咁你仲乜死都要同我地訂貨先?! 嗰時料價貴就更係貨貴啦, 八婆! 成個電話就聲大大, 一味同我講佢冇理由蝕喎! 而且仲話我地係廠, 要承受蝕嘅風險, 唔關佢事!
一聽到佢講呢句, 我即刻都火嚟! 係, 我地係廠, 係要承受風險, 但係你當時同我落左單, confirm左個價先簽番張單比我, 咁你簽左, 即係接受左我比你嘅offer! 咁唔可能d料一路跌, 你就唔攞貨, 兩個月之後同我嘈, 講番張單你會蝕, 迫人地用而家個價比你架嘛?! 你賣貨比人都要承受風險, 你唔好貪我老闆好相與, 咁你就想打橫嚟同我講! 唔通我地蝕比你就得, 你蝕就唔得! 我呸!
成日就同我講做生意唔係咁做! 我想請問, 係唔係好似你咁比張假票出嚟先叫做生意呀? 係唔係成日出左貨又唔比錢先叫做生意呀? 係唔係好似你咁成日張d事實泥橫折曲嚟講到好似好有道理就叫做生意呀!
好睬, 老闆撐我! 同條八婆講d單簽左都唔算數, 做嚟都冇意思, 而家唔同你做喇, 八婆!!!!
咁簽份P.I.黎仲咩呀?發神經,下次C.O.D.佢啦
回覆刪除[版主回覆08/10/2010 11:46:00]咪嗅係囉, 簽嚟把練咩! 下次唔同佢做, 今次都唔做, 簽左嗰D都唔做, 唔7賣比佢呀!
咁啲貨點呀?
回覆刪除[版主回覆08/10/2010 12:15:00]佢次次訂都係好少數量架咋, 1/4隻柜都冇, 不過佢就以為自己係大客囉! 我同佢講, 我另外d客成隻柜咁訂, 訂左都跌價, 人地都係咁比尾數, 唔係全世界淨係佢蝕!
d貨係standard, 只係紙箱就同佢訂, 所以d貨可以比其他客嘅!
哈,等佢無貨用,呢啲咁嘅卜街,完全遺反合約精神
回覆刪除[版主回覆08/10/2010 15:07:00]真係死仆街!