自從洗橙事件之後, 我都已經嬲到不得了, 至到而家都係咁話!
兩日前亞媽已經同我又講(之前已經講過), 話馮小姐開大個水喉洗菜, 得嗰6/7條菜, 未計浸, 都洗左成半個鐘, 話睇到佢眼火爆喎! 亞媽話好似條菜有C 咁, 沖到條菜爛咁济!
更係啦, 佢而家洗比自己食, 開大個水喉, 一條菜沖成1分鐘, 死沖爛沖, 驚死自己食左D唔知咩落肚咁! 而且都未計洗第二轉呀!
我頭先去TOLIET, 見到佢又係到同條菜做磨沙, 我就話喇: "嘩~ 唔使沖一條菜沖成分鐘嘛! 你學個會計呀!"
我都唔明, 成日同我講環保, 好心就唔好咁啦, 日日開大個水喉係到洗菜, 咁同個會計有咩分別啫, 一樣都係唔使你比錢就係咁用囉~
沖到條菜爛晒都冇用架, 想浸D農藥出嚟, 係用清水浸30分鐘以上/用滾水淥1分鐘就ok喇, 夠境佢係咪咁無常識呀???
回覆刪除[版主回覆08/14/2010 13:44:00]我話過你知, 佢已經浸左半個鐘有多喇! 佢咁驚死, 應該用滴露去洗囉!!!
咁咪分分鐘一屍兩命。。。
回覆刪除[版主回覆08/15/2010 23:40:00]用完滴露再洗再浸又再洗咪得囉, 橫掂佢都係諗係公司嘢嚟之嘛!