http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
滕滕新玩具!
仲未識彈下彈下, 只係識搖搖搖! 搖搖下就跌埋落嚟潻! 所以有小小驚驚地!
不過, 我諗玩多幾日就會OK架喇, 正如好似隻電子狗仔咁, 初衫都有D驚, 而家呢, 日日就攬住曖佢喇!
嘩! 勁好玩呀! 你睇佢用腳趾抓實個地.[版主回覆08/31/2010 09:35:00]佢地唔識玩就更係驚死d架喇! 而家d玩具越出就越攪笑! 我bom好左都跳左一陣呀!
成地都係玩具喇[版主回覆08/31/2010 14:55:00]佢成日都鐘意張d玩具掃晒落地下架, 執完又掃, 掃完又執, 一日叫佢執番好d玩具都講九十幾次!
個玩具好得意喎![版主回覆08/31/2010 14:56:00]好似嗰 d 彈彈波咁架!
熙熙到而家都唔係好肯上鹿呀~滕滕叻過熙熙好多好多!![版主回覆08/31/2010 15:55:00]滕滕都係坐左一陣就要走喇! 一係就我地坐落去佢先肯坐多一陣咋!
擺地盤,哈哈哈[版主回覆09/01/2010 12:12:00]佢真係好鐘意整到成地都係, 可以真係擺左開心d!
嘩! 勁好玩呀! 你睇佢用腳趾抓實個地.
回覆刪除[版主回覆08/31/2010 09:35:00]佢地唔識玩就更係驚死d架喇!
而家d玩具越出就越攪笑! 我bom好左都跳左一陣呀!
成地都係玩具喇
回覆刪除[版主回覆08/31/2010 14:55:00]佢成日都鐘意張d玩具掃晒落地下架, 執完又掃, 掃完又執, 一日叫佢執番好d玩具都講九十幾次!
個玩具好得意喎!
回覆刪除[版主回覆08/31/2010 14:56:00]好似嗰 d 彈彈波咁架!
熙熙到而家都唔係好肯上鹿呀~滕滕叻過熙熙好多好多!!
回覆刪除[版主回覆08/31/2010 15:55:00]滕滕都係坐左一陣就要走喇! 一係就我地坐落去佢先肯坐多一陣咋!
擺地盤,哈哈哈
回覆刪除[版主回覆09/01/2010 12:12:00]佢真係好鐘意整到成地都係, 可以真係擺左開心d!