尋日我又做人頭豬喇~ 都不知做得幾開心!
滕滕一見到開個池, 佢就知道又有嘢玩喇!
原本今日想又再開, 不過諗下諗下, 不如係個浴缸試玩下都好!
次次都係咁, 玩左半個鐘都唔願起身, 強行"的"起佢就喊架喇! 乜玩水真係咁好玩咩?
今朝滕滕都不知幾勁, 成 9 點先叫我起身! 老公同我地食完 lunch 就番左工喇, 所以等到成點半先瞓第二輪覺! 嘩~ 今日就勁喇, 一點半瞓到4點3! 簡直係創舉啦! 今朝就咁晏起身, 今日下午就又變左隻豬!
好彩婆婆好合時, 4點半先到! 老豆呢, 咪又買左我最鐘意食嘅魚(沙鯭)、蝦(大海蝦)、蟹(肉蟹)入嚟囉, 兩個人食4個人嘅餸, 又咪整到我死死下囉~ 不過算啦, 佢有時雖然係衰D, 但係又好錫我嘅!
係浴缸玩要小心看住佢呀! 你唔好走開呀! 雖然水少, 但都有危險架.
回覆刪除都買咗個水池, 不如開多幾次俾佢玩得安心D啦!
你叫個姐姐開咪得囉, 嘻嘻!
[版主回覆08/02/2010 10:52:00]我知道呀, 因為浴缸"冼"吖嘛! 不過我諗住又比佢玩下浴缸, 又比佢玩下水池咁啫!
雨次玩到咁上下,防晒啲水咪得囉,哈哈哈
回覆刪除[版主回覆08/04/2010 11:36:00]d 水會番留嚟比個工人抺地呀~
哦~~~你好知慳識儉呀,我要學下先得
回覆刪除[版主回覆08/04/2010 11:49:00]其實本身我都係想環保D啫~ 樣樣嘢可以用得盡D就好D, 唔使咁嘥吖嘛~
我完全無諗過呢~~~
回覆刪除[版主回覆08/04/2010 15:04:00]咁你以後都要記住環保, 環保&環保喇~
其實我咁樣開缸水比佢玩, 都唔係好環保.............
我有時浸浴仲唔環保
回覆刪除