我之前已經同左老公講過我呢排唔知仲乜, 個心成日都好不安, 好似成日疑神疑鬼! 老公答我佢都覺得係, 我呢排好似痴左線咁, 成日打去check 佢, 攪到佢好大壓力!
其實我都唔想架, 我都唔知點解郁d就唔開心, 郁d就喊, 成個人好灰咁! 喊完一大輪之後, 諗番起都唔知仲咩嗰時喊得咁緊要!
心情唔好, 唔知點同老公講, 因為佢好怕我咁樣痴左線, 所以唯有自己放係個心到! 老公可能都知道我有小小問題, 所以佢呢輪都同我講多左嘢! 雖然佢冇好直接開解我, 只係同我傾多左計, 不過我個心情已經好番好多喇!
仲有, 朋友呢, 有兩三個都知我唔開心, 都有開解我!
多謝晒你地! 因為朋友唔係多就得, 仲要係要有心, 呢d先叫好朋友!
你真係搵啲嘢做下啦,我怕你有啲咩情緒病,到時影響到滕滕就唔好喇
回覆刪除[版主回覆08/04/2010 11:33:00]其實我都好唔得閑, 只係滕滕瞓左覺之後就可以上下網咋, 我都唔知點解我仲有時間去咁樣.........
我有咩可以幫到你呀?上去淘寶搵寶吖
回覆刪除我嗰個都差不多喇, 朝早好多時冇同我講過一句野就返工, 放工返嚟食完飯就死落機鋪, 玩到12點先返...沖完涼就睇電視...
回覆刪除[版主回覆08/05/2010 14:32:00]你老公仲咁好精力, 沖完涼仲去睇電視!
佢晚晚嘅節目都係咁上下喇~有時睇埋點半套網球王子先瞓添呀~
回覆刪除[版主回覆08/06/2010 12:10:00]而家d 人真係唔通唔使瞓嘅?! 但係點解我都仲要瞓架? 唔通唔正常嗰個係我?!