2010年8月2日 星期一

我都唔想架!

我之前已經同左老公講過我呢排唔知仲乜, 個心成日都好不安, 好似成日疑神疑鬼! 老公答我佢都覺得係, 我呢排好似痴左線咁, 成日打去check 佢, 攪到佢好大壓力!

 

其實我都唔想架, 我都唔知點解郁d就唔開心, 郁d就喊, 成個人好灰咁! 喊完一大輪之後, 諗番起都唔知仲咩嗰時喊得咁緊要!

 

心情唔好, 唔知點同老公講, 因為佢好怕我咁樣痴左線, 所以唯有自己放係個心到! 老公可能都知道我有小小問題, 所以佢呢輪都同我講多左嘢! 雖然佢冇好直接開解我, 只係同我傾多左計, 不過我個心情已經好番好多喇!

 

仲有, 朋友呢, 有兩三個都知我唔開心, 都有開解我!

 

多謝晒你地! 因為朋友唔係多就得, 仲要係要有心, 呢d先叫好朋友!

4 則留言:

  1. 你真係搵啲嘢做下啦,我怕你有啲咩情緒病,到時影響到滕滕就唔好喇
    [版主回覆08/04/2010 11:33:00]其實我都好唔得閑, 只係滕滕瞓左覺之後就可以上下網咋, 我都唔知點解我仲有時間去咁樣.........

    回覆刪除
  2. 我有咩可以幫到你呀?上去淘寶搵寶吖

    回覆刪除
  3. 我嗰個都差不多喇, 朝早好多時冇同我講過一句野就返工, 放工返嚟食完飯就死落機鋪, 玩到12點先返...沖完涼就睇電視...
    [版主回覆08/05/2010 14:32:00]你老公仲咁好精力, 沖完涼仲去睇電視!

    回覆刪除
  4. 佢晚晚嘅節目都係咁上下喇~有時睇埋點半套網球王子先瞓添呀~
    [版主回覆08/06/2010 12:10:00]而家d 人真係唔通唔使瞓嘅?! 但係點解我都仲要瞓架? 唔通唔正常嗰個係我?!

    回覆刪除