http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
尋日放假就同滕滕剪下佢D長毛!
今次都幾乖, 差唔多就嚟剪完先喊! 不過佢今次見到地下鋪左嘢, 就好似知道有嘢嚟料咁, 走都走唔切!...........哈哈, 你想走, 冇咁易!!!
我都想搞搞熙熙D毛喇, 個頭而家又唔知點咁喇~剪咗都冇2個月!![版主回覆08/29/2010 22:35:00]過嚟我樹, 等我同熙熙攪掂佢啦! 我而家一個月到, 就同滕滕攪攪佢架喇, 佢地長得好快!
剪得好PRO喎! 好靚仔呀![版主回覆08/30/2010 15:03:00]其實睇實物, 唔係剪得好好架咋~
ok喎,有層次喎[版主回覆08/30/2010 15:05:00]其實唔係剪得好靚架咋, 因為佢唔肯坐得太耐呀~
你只用電剪OR要用埋鉸剪先剪到架? 我都要試吓同呀B剪至得, 不過風險真係好大, 我一D信心都冇, 哈![版主回覆08/31/2010 15:02:00]電剪&鉸剪, 再加埋偷髮剪架! 但係亞媽話似個蓋喎~! 如果你想試下同anson剪, 就要兩個人夾手夾腳架! 因為其中一個要捉住佢架!
係咪真架, 要10月你先有檔期喎~[版主回覆08/31/2010 15:52:00]你係真唔係真先?! 如果係真, 咁我就睇睇個schedule喇!
嘩! PRO 到你呀! 唔怪得剪得咁靚仔啦! 我連用電剪都未敢用. 都係出去剪算.[版主回覆09/01/2010 12:05:00]唔使出大場面都還可以嘅, 老公之前比我剪左年幾跟住就頂唔順, 話真係好核突喎!
講堅架, 你幾時得姐?
我都想搞搞熙熙D毛喇, 個頭而家又唔知點咁喇~剪咗都冇2個月!!
回覆刪除[版主回覆08/29/2010 22:35:00]過嚟我樹, 等我同熙熙攪掂佢啦!
我而家一個月到, 就同滕滕攪攪佢架喇, 佢地長得好快!
剪得好PRO喎! 好靚仔呀!
回覆刪除[版主回覆08/30/2010 15:03:00]其實睇實物, 唔係剪得好好架咋~
ok喎,有層次喎
回覆刪除[版主回覆08/30/2010 15:05:00]其實唔係剪得好靚架咋, 因為佢唔肯坐得太耐呀~
你只用電剪OR要用埋鉸剪先剪到架?
回覆刪除我都要試吓同呀B剪至得, 不過風險真係好大, 我一D信心都冇, 哈!
[版主回覆08/31/2010 15:02:00]電剪&鉸剪, 再加埋偷髮剪架! 但係亞媽話似個蓋喎~!
如果你想試下同anson剪, 就要兩個人夾手夾腳架! 因為其中一個要捉住佢架!
係咪真架, 要10月你先有檔期喎~
回覆刪除[版主回覆08/31/2010 15:52:00]你係真唔係真先?! 如果係真, 咁我就睇睇個schedule喇!
嘩! PRO 到你呀! 唔怪得剪得咁靚仔啦!
回覆刪除我連用電剪都未敢用.
都係出去剪算.
[版主回覆09/01/2010 12:05:00]唔使出大場面都還可以嘅, 老公之前比我剪左年幾跟住就頂唔順, 話真係好核突喎!
講堅架, 你幾時得姐?
回覆刪除