2010年8月15日 星期日

人頭豬 III

話時話, 真係唔好當我滕滕流! 因為今朝我又做人頭豬喇! 上次滕滕都係就手旁觀, 但係佢今日就過嚟推開我隻腳, 佢要BOM埋一份!


起初我個心都諗, 你夠唔夠力架?! 點不知原來都幾得下! 我跟住仲教佢"禁"住張sofa 嚟借力! 睇下我個細頭豬幾勁!!!





媽me 攪得咁辛苦都係想滕滕玩得開心啫! 而家滕滕仲幫埋手潻, 咁你話做人頭豬係幾值得呢!!!



2 則留言:

  1. D相係真唔係呀? 係唔係剪接架? 我唔信.
    滕滕真係太醒喇! 唔好再睇少d bb至得.
    [版主回覆08/16/2010 12:00:00]一d剪接都冇, 珍珠都冇咁真! 我下次拍段短片過你睇!

    回覆刪除
  2. 水咁少嘅?
    [版主回覆08/17/2010 14:13:00]今次已經多左喇, 佢坐左係到去到佢心口! 但係佢今次反而唔係好肯坐抵, 可能係因為d水去到佢心口有水壓, 佢覺得唔舒服呀!

    回覆刪除