我今日都不知幾勁呀~ book左10:00去整回鄉証, 9:30就已經出門口, 因為想早d去排, 希望早d番到屋企收枱! 嘩~ 唔使10:30就已經走得喇, 真係堅! 之後買左小小菜比滕滕, 跟住就番屋企, 等左一陣就送枱嚟! 好快, 15分鐘就已經裝好晒, 咁我就第一時間叫街車, 張屋企本身圓玻璃枱送出去亞媽屋企! 嘩~ 今朝做左3樣嘢, 好似好多咁呀!
好啦, 送左張餐枱嚟喇, 不過針冇兩頭利囉~ 因為本身嗰張係圓, 諗住有多d人食飯都ok, 但係就係因為係圓, 唔可以開大佢, 所以只係局限住一定係咁樣! 而且, 因為張玻璃枱嘅玻璃係就咁放上面, 所以我而家日日最擔心滕滕會成日"禁"住塊玻璃係到fing!
好喇, 而家買左張方嘅, 而塊玻璃係走唔到位, 又搬唔開, 所以應該係放心架! 不過就係因為方形, 我而家又怕呢條滕滕豬係到走嚟走去嗰時撞落個角到! 雖然呢張枱d角都唔係好角, 不過d小朋友癲起上嚟係乜都睇唔到, 所以我又有小小擔心!
都唔擔心得咁多, 因為之前嗰張冇角,滕滕都成日"hum"埋塊玻璃邊到, "hum"多幾次, 佢都已經識就位避開喇, 所以如果呢張有得比佢"hum", 我諗佢又係"hum"多幾次就又識避啦~
好囉~ 仲有張sofa 未送嚟, 送埋嚟我就安落晒喇, 唔使成日見到而家呢張唔開胃啦, 爛到咁!
你買咗咩梳化呀??
回覆刪除[版主回覆08/06/2010 12:02:00]買左喇, 聽日送嚟呀~ 唔使再眼冤喇!
咁快買梳化?滕滕介咗喇
回覆刪除[版主回覆08/06/2010 12:03:00]基本上都介左喇, 自己上次搽左手指水之後!
.........不過, 佢唔知仲咩無啦啦尋晚又咬, 所以我都有小小擔心~
真係要小心D角位喎!
回覆刪除[版主回覆08/08/2010 14:16:00]換左之後, 佢撞少左呀! 可能因為張枱唔係只係一塊玻璃, 容易睇到, 而且佢好似識避左咁!