http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
無論WEEK-END下午, 定係夜晚, 滕滕一聽到我講: "覺豬喇吓", 佢第一時間就會比呢個表情我................
睇下雙眼"拿"到幾實!
不過, 過左一陣佢就會偷望我!
跟住佢見到我望實佢, 佢又係到扮瞓喇!
p.s. 仲咩"拿"住雙眼, 但係兩個鼻洞要同時擴張呢???
繼續keep住乖[版主回覆08/17/2010 14:14:00]我都希望可以呀 !
仲咩"拿"住雙眼, 但係兩個鼻洞要同時擴張呢??? →→→ 因為佢要用力咪埋雙眼,塊面仔要用力,咁個鼻哥窿咪會擴張囉[版主回覆08/18/2010 15:35:00]即係控制到雙眼, 就控制唔到個鼻哥洞, 咁又即係一心不能二用啦!!!
真係好鬼醒呀![版主回覆08/21/2010 23:28:00]D BOY 都係咁上下, 你遲D都感受到!
繼續keep住乖
回覆刪除[版主回覆08/17/2010 14:14:00]我都希望可以呀 !
仲咩"拿"住雙眼, 但係兩個鼻洞要同時擴張呢??? →→→ 因為佢要用力咪埋雙眼,塊面仔要用力,咁個鼻哥窿咪會擴張囉
回覆刪除[版主回覆08/18/2010 15:35:00]即係控制到雙眼, 就控制唔到個鼻哥洞, 咁又即係一心不能二用啦!!!
真係好鬼醒呀!
回覆刪除[版主回覆08/21/2010 23:28:00]D BOY 都係咁上下, 你遲D都感受到!