2010年8月15日 星期日

我知你越嚟越明白喇~

無論WEEK-END下午, 定係夜晚, 滕滕一聽到我講: "覺豬喇吓", 佢第一時間就會比呢個表情我................



睇下雙眼"拿"到幾實!



不過, 過左一陣佢就會偷望我!



跟住佢見到我望實佢, 佢又係到扮瞓喇!


p.s. 仲咩"拿"住雙眼, 但係兩個鼻洞要同時擴張呢???


 


 


3 則留言:

  1. 繼續keep住乖
    [版主回覆08/17/2010 14:14:00]我都希望可以呀 !

    回覆刪除
  2. 仲咩"拿"住雙眼, 但係兩個鼻洞要同時擴張呢??? →→→ 因為佢要用力咪埋雙眼,塊面仔要用力,咁個鼻哥窿咪會擴張囉
    [版主回覆08/18/2010 15:35:00]即係控制到雙眼, 就控制唔到個鼻哥洞, 咁又即係一心不能二用啦!!!

    回覆刪除
  3. 真係好鬼醒呀!
    [版主回覆08/21/2010 23:28:00]D BOY 都係咁上下, 你遲D都感受到!

    回覆刪除