http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
有時都覺得自己痴痴地線!
因為PAMPERS 換新裝, 所以襯住有D藥房仲有舊裝, 可以剪coupon 減20蚊, 我就去入定幾條番嚟!
又因為家姐屋企附近買蚊貼平成十幾蚊一盒, 我就叫佢買開就幫我買幾盒番嚟, 不過, 因為佢都問過其他藥房都冇佢買開嗰間咁平, 於是乎佢同我買左14盒番嚟!
藥房一次過比佢掃晒d蚊貼, 因為佢都要左12盒!
更係啦, 一盒平過萬寧成十幾蚊喎!!! 唔開佢, 出年都仲可以用, 又唔使買貴貨, 因為佢同我講, 佢之前買係23蚊, 而家就已經係25蚊喇!
真係好平呀, 我問過樓下藥房最平都要30蚊呀~[版主回覆08/15/2010 23:36:00]我都唔知點解D價錢差咁遠! 食水唔使咁深嘛!
真係好平呀, 我問過樓下藥房最平都要30蚊呀~
回覆刪除[版主回覆08/15/2010 23:36:00]我都唔知點解D價錢差咁遠! 食水唔使咁深嘛!