2010年8月20日 星期五

我嘅堅持, 終於都有成果喇!

尋晚出左去, 番到嚟已經11點半有多, 滕滕都已經成隻豬咁, 所以唯有只係摸下佢塊面珠仔!


攪好晒D嘢, 再CHECK下MAIL都成點鐘有多先去瞓, 不過瞓左一陣, 大既兩點幾到, 滕滕無啦啦企左起身叫我! 當時我就第一時間彈起身問佢仲咩, 而佢就即刻第手叫我抱佢! 抱左幾分鐘佢就已經瞓番喇!


不過, 今朝番到公司都已經九點幾, 但係都仲未見滕滕起身! 到左差唔多十點, 都仲未見人! 於是乎我打個工人打提, 問佢仲咩滕滕咁晏都未起身, 係唔係唔舒服, 無奶油差唔多十點都仲未起身架嘛!


個工人同我講, 尋晚九點幾就同佢瞓, 不過瞓到十點幾就喊, 仲要喊得好緊要, 喊左好耐就至瞓番! 所以今朝就成十點都未醒!


夜晚基本上99%都係我同滕滕瞓, 尋晚夠鐘瞓我都未番嚟, 所以佢瞓左一陣, 十點幾要搵我呀! 唔怪得凌晨兩點幾佢無啦啦企起身叫我啦!


而家滕滕飲夜奶, 我都叫滕滕bye bye姐姐先入房, 而滕滕bye bye完都跟住我入房! 因為佢知道每晚都係我, 都係我呢個媽me同佢瞓!!!


所以聽到個工人講話佢十點幾喊得好緊要, 雖然好心痛, 但係好窩心囉, 因為佢知道係我要同佢瞓! 


 


6 則留言:

  1. 開心c你喇~
    [版主回覆08/21/2010 00:06:00]YES!!!

    回覆刪除
  2. 好感動呀!
    [版主回覆08/21/2010 23:23:00]我等左好耐架喇!!!

    回覆刪除
  3. 痴實你喇~~~
    [版主回覆08/21/2010 23:26:00]最好啦! 最好痴到娶埋老婆都仲痴緊, 咁就真係好喇!!!

    回覆刪除
  4. 通常男人大個之後只會痴住自己條女唔痴亞媽~~~
    [版主回覆08/23/2010 10:56:00]痴女唔緊要, 但係最好顧埋亞媽囉! 我都好想試下我可唔可以另到滕滕咁樣!

    回覆刪除
  5. 得架,只要信
    [版主回覆08/23/2010 11:22:00]我都覺得係得! 因為我就係憑著信念覺得自己係得,所以一次就考到車牌! 不過考完pass左之後就唔得喇  !

    回覆刪除
  6. 乜都係只要信,我就係憑著信,一直向前衝呀
    [版主回覆08/23/2010 12:14:00]真係! 我都覺得信念係好緊要!!!

    回覆刪除