http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日老公生日, 放左工撇甩滕滕, 我地兩個自己去撐枱腳!
食完飯, 我地就好快咁番嚟同滕滕一斉吹蠟燭! 好開心老公cancel左個OT, 今晚可以係屋企, 唔使食完好趕咁又要走!
睇見呢張相, 我即刻叫老公出嚟就話: 點解軒軒咁大個咁大個咁嘅?! 咁點軒軒唔係一個BB嚟架???
我都覺得熙熙一識行就好大個喇~[版主回覆08/29/2010 22:36:00]佢地而家已經係小朋友, 再唔係BB喇 ! 可唔可以唔好大得咁快呀!!!
係呀! 影相仲大D添呀![版主回覆08/30/2010 15:02:00]佢其實肥嘟嘟, 矮得得架, 點解好似成2/3歲咁呀?!
祝你老公開開心心,用晒全部精神去鍚晒你,仲有滕滕快高長大~~~[版主回覆08/30/2010 15:02:00]多謝! 多謝!
係呀! 我都覺得佢肥嘟嘟, 但又唔係矮得得, 你咪咁話自己個仔啦! [版主回覆08/31/2010 14:59:00]呢張相佢好似好高咁, 其實係假象! 因為佢真係矮得得架 !
我都覺得熙熙一識行就好大個喇~
回覆刪除[版主回覆08/29/2010 22:36:00]佢地而家已經係小朋友, 再唔係BB喇 ! 可唔可以唔好大得咁快呀!!!
係呀! 影相仲大D添呀!
回覆刪除[版主回覆08/30/2010 15:02:00]佢其實肥嘟嘟, 矮得得架, 點解好似成2/3歲咁呀?!
祝你老公開開心心,用晒全部精神去鍚晒你,仲有滕滕快高長大~~~
回覆刪除[版主回覆08/30/2010 15:02:00]多謝! 多謝!
係呀! 我都覺得佢肥嘟嘟, 但又唔係矮得得, 你咪咁話自己個仔啦!
回覆刪除[版主回覆08/31/2010 14:59:00]呢張相佢好似好高咁, 其實係假象! 因為佢真係矮得得架 !