2010年8月27日 星期五

Happy Birthday, 肥嘟嘟老公!

今日老公生日, 放左工撇甩滕滕, 我地兩個自己去撐枱腳!


食完飯, 我地就好快咁番嚟同滕滕一斉吹蠟燭! 好開心老公cancel左個OT, 今晚可以係屋企, 唔使食完好趕咁又要走!




睇見呢張相, 我即刻叫老公出嚟就話: 點解軒軒咁咁嘅?! 咁點軒軒唔係一個BB嚟架???


4 則留言:

  1. 我都覺得熙熙一識行就好大個喇~
    [版主回覆08/29/2010 22:36:00]佢地而家已經係小朋友, 再唔係BB喇  ! 可唔可以唔好大得咁快呀!!!

    回覆刪除
  2. 係呀! 影相仲大D添呀!
    [版主回覆08/30/2010 15:02:00]佢其實肥嘟嘟, 矮得得架, 點解好似成2/3歲咁呀?!

    回覆刪除
  3. 祝你老公開開心心,用晒全部精神去鍚晒你,仲有滕滕快高長大~~~
    [版主回覆08/30/2010 15:02:00]多謝! 多謝!

    回覆刪除
  4. 係呀! 我都覺得佢肥嘟嘟, 但又唔係矮得得, 你咪咁話自己個仔啦! 
    [版主回覆08/31/2010 14:59:00]呢張相佢好似好高咁, 其實係假象! 因為佢真係矮得得架  !

    回覆刪除